درب و پنجره دوجداره upvc کشویی

درب و پنجره دوجداره upvc کشویی

درب و پنجره دوجداره upvc کشویی

درب و پنجره های دوجداره upvc کشویی مناسب ترین گزینه برای نصب در مکان های کوچک مانند آشپزخانه و بالکن ها می باشند و دلیل اصلی آن اشغال نکردن فضای داخلی و راحتی در باز و بسته کردن پنجره است. درب و پنجره های دوجداره upvc کشویی از نظر باشو به دو نوع یک لنگه و دو لنگه بازشو ساخته می شوند.

درب و پنجره دوجداره upvc کشویی

سیستم بازشو پنجره های دوجداره upvc کشویی همانند پنجره های آلومینیومی بصورت ریلی و در دو جهت چپ و راست می‌باشند. واقعیت این است که درب و پنجره دوجداره کشویی با اینکه نسبت به دیگر انواع پنجرهای کشویی از جمله آلومینیومی و چوبی قویتر است و آبندی و هوابندی بهتری دارد اما نسبت به پنجره دو جداره لولایی دارای آبندی و هوابندی ضعیف تری است. در این مطلب به چند نکته مهم که در هنگام خرید درب و پنجره دوجداره upvc کشویی باید به آنها توجه فرمایید ذکر شده است:
۱- پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc کشویی
در زمان خرید درب و پنجره دوجداره upvc کشویی حتما به استانداردهای پروفیل و گواهینامه های معتبر آن توجه نمایید چرا که پروفیل یو پی وی سی جزء اصلی در ساخت درب و پنجره دوجداره می باشد و اگر از استاندارد های لازم برخوردار نباشد مشکلات بسیار زیادی را در آینده ایجاد می کند.
۲- یراق درب و پنجره دوجداره upvc کشویی
از آنجایی که در پنجره upvc کشویی تمام وزن شیشه و لنگه بازشو پنجره بر روی غلطکهایی است که در زیر بازشو قرار دارند و در هنگام جابجایی و اعمال نیروی فیزیکی شما بر روی دستگیره لنگه بازشو به حرکت در می آید جنس یراق آلات از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد تا عملیات آبندی و هوابندی نیز به درستی انجام گیرد. پیشنهاد ما به شما استفاده از یراق آلات استاندارد و معتبر با غلطکهای سرامیکی است که دارای بهترین عملکرد می باشند.

پنجره دوجداره کشویی

۳- دستگیره درب و پنجره دوجداره upvc کشویی
دستگیره های درب و پنجره دوجداره upvc کشویی نسبت به دستگیره های پنجره لولایی بزرگتر می باشند و علت آن وزن لنگه بازشو و شیشه دوجداره فشار فیزیکی کمتری از جانب شما برای جابجایی لنگه درب و پنجره دوجداره upvc کشویی مورد نیاز است.
۴- یراق آلات ضد سرقت و ایمن درب و پنجره دوجداره upvc کشویی
حتما در هنگام خرید از مباحث ایمنی و ضد سرقت بودن یراق پنجره خود اطمینان حاصل کنید زیرا پنجره دجداره upvc کشویی در صورت رعایت نشدن اصول ایمنی و ضد سرقت بودن می تواند به راحتی ورود افراد را به داخل منزل و یا محیط داخلی ساختمان فراهم سازد.

شرکت پنجره ماندگار در کرج در تولید درب و پنجره دوجداره upvc کشویی خود از معتبرترین پروفیلهای upvc کشویی با کلیه استانداردهای معتبر داخلی و بین المللی استفاده می کند. همچنین یراق آلات کشویی مورد مصرف این شرکت، روتو ROTO آلمان می باشد که کلیه مسائل امنیتی و ضدسرقت بودن ، آب بندی و هوابندی ، روان بودن به علت وجود غلطکهای سرامیکی و وجود دستگیره های کشویی در آن رعایت شده است.