درب پنجره دوجداره برقی در کرج

parde kerkerh barghi

درب پنجره دوجداره برقی در کرج

پرده کرکره بین شیشه های دوجداره برقی یا ریموت دار از تجهیزات جدید ساختمانیبه شمار می آیند که با توجه به خصوصیاتی و ویژگی هایی که دارند رفته رفته بر محبویت آنها افزوده می شود. مهمترین مزیت های کرکره های برقی بین شیشه دوجداره میتوان به ، عمر بالا ،رنگ بندی زیاد ، بدون نیاز به نگهداری و نظافت و همچنین عایق بودن بیشتر پنجره های دوجداره در برابر سرما و گرما و همچنین صوت اشاره کرد.

پرده ایزوله بین شیشه دوجداره

درب و پنجره های دوجداره یا پنجره یو پی وی سی upvc نیز دارای مزیت های زیادی می باشند که رفته رفته جای درب و پنجره های قدیمی, آهنی, آلمینیومی و یا چوبی را گرفته و به عنوان اولین متریال پنجره های دوجداره در دنیا شناخته می شوند از مهمترین مزیت های درب و پنجر های دوجداره یو پی وی سی دوجداره میتوان به امنیت بسیار بالا ،عایق بودن در برابر سرما و گرما ، رنگ بندی زیبا ، عمر بالا و دوام طولانی اشاره کرد. ولی در نظر داشته باشید که پنجره های دوجداره ای که در بین شیشه دوجداره آنها پرده کرکره یا همان پرده های ایزوله برقی استفاده می شوند عایق حرارتی بالاتر و هچنین ضریب شکستن صوت در این متریال دوبرابر شیشه های دوجداره معمولی است.

شیشه عایق

بیشتر بخوانید:

ویژگی پنجره های دوجداره کرکره دار برقی نسبت به پنجره دوجداره معمولی :

در این مدل دیگر نیاز فعالیت فیزیکی ندارید و تنها با ریموت یا کنترل میتوانید پرده کرکره بین شیشه را بالا یا پایین و یا سایه روشن کنید. پرده کرکره های مگنتی که توسط زنجیر بالا و پایین میشوند در هنگام استفاده از صدای بلندی برخوردار هستند در حالی که پرده های ریموت دار با کمترین صدا و سرعتی بالاتر مورد استفاده قرار میگیرند.

شرکت پنجره ماندگار در استان البرز کرج اولین تولید کننده پرده های ایزوله میباشد که آماده همکاری با مشتریان و همکاران گرامی در سطح استان و دیگر مناطق میهن عزیزمانان است.