تفاوت پنجره دوجداره کشویی لولایی

تفاوت پنجره دوجداره کشویی لولایی

پنجره ها از لحاظ نوع بازشو به دو بخش اصلی لولایی و کشویی تقسیم بندی می شوند که اصلی ترین تفاوت پنجره دوجداره کشویی لولایی در نحوه بازشو می باشد. پنجره دوجداره لولایی این قابلیت را دارد که هم از بالا و هم از بغل باز شود در حالی که پنجره دوجداره کشویی فقط به بغل در ریل خود باز می شود.

پنجره دوجداره کشویی و لولایی

پنجره دوجداره لولایی
این قابلیت را داراست که هم ازبالا وهم از بغل باز می شود .ازبالابازشو برای اینکه به پرده گیرنکند وگردش هوا انجام شود و برای تمیز کردن آن به بغل باز می شود از دیگر مزایای مدل لولایی این است که دو سری لاستیک درزگیر دارد که هنگام بسته شدن بطور کامل کیپ می شود . در عین حال زیبایی آن که علی رغم ظرافت پروفیل ازاستحکام کافی برخورداراست , خیره کننده و چشمگیر است .
پنجره دوجداره کشویی
فقط به بغل در ریل خود باز می شود به همین دلیل با اینکه لاستیک درزگیر و پرزگیر دارد ,درزهای آن کمی باز می ماند.پهنای پروفیل آن از مدل لولایی تقریبا دوبرابر بیشتر است که باعث می شود نمای زمخت تری نسبت به لولایی داشته باشد .عمده ترین مشکل در پنجره های کشویی بحث هوابندی و آب بندی این نوع از پنجره ها است.

پنجره کشویی

مزايای پنجره دوجداره کشویی عبارت اند از:
الف)هنگام باز و بسته شدن هیچ فضایی اشغال نمی شود.
ب)دارای سه نوع مختلف تک ریل، جفت ریل و فولکس واگنی می باشد.

با اینکه بکارگیری و نصب پنجره های مدل کشویی سود بیشتری برای شرکت های فروش درب و پنجره دوجداره یو پی یو سی دارد, اما پیشنهاد ما به شما خریداران گرامی استفاده از پنجره دوجداره لولایی است و دلیل آن بالا بودن قیمت پنجره دوجداره کشویی (حدود ۸۰%) و پایین بودن ۲۰ درصدی عایق بندی این نوع پنجره می باشد چرا که بازشوی پنجره دوجداره کشویی در ریل خود حرکت می کند درنتیجه درزها کمی بازمی مانند مخصوصا بین قسمت ثابت و متحرک پنجره دوجداره کشویی .شرکت پنجره ماندگار در کرج انواع درب و پنجره دوجداره کشویی و لولایی را با بهترین یراق آلات و پروفیل تولید و عرضه می نماید.