تاثیر شیشه دوجداره بر قیمت پنجره دوجداره

انواع شیشه سه جداره

تاثیر شیشه دوجداره بر قیمت پنجره دوجداره

تأثير قيمت شيشه های دوجداره بر قيمت درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی :
قيمت شيشه های دو و سه جداره برای درب و پنجره های دو و سه جداره برحسب مترمربع محاسبه مي شود. قيمت شيشه های دوجداره با توجه به نوع رنگ , ضخامت , نوع متریال مصرفی (چسب , رطوبت گیر , بوتیل , اسپیسر) و (گريد A يا B بودن، فلوت يا غير فلوت بودن) متفاوت مي باشد. درب و پنجره های دوجداره ای که شيشه هاي بکار رفته در آنها از چسب های بوتيل دار , پلي سولفايد , رطوبت گير , گاز آرگون و اسپيسر آلومينيومي که بصورت يکپارچه استفاده مي شود, قيمت و کيفيت بالاتري دارند.

شیشه دوجداره

شرکت پنجره ماندگار با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و دانش فنی روز دنیا یکی از تولید کنندگان با کیفیت شیشه های دوجداره صنعتی در کرج میباشد که تمامی استانداردهای لازم در زمینه تولید شیشه های دوجداره و هوشمند را بکار برده.

در واقع اين نوع شيشه هاي دوجداره به صورت کاملا صنعتي و با دستگاه های اتوماتیک توليد شده اند. قيمت شيشه هاي دوجداره که در کارگاههاي کنار خیابان , شيشه بري یا مغازه ها توليد مي شوند ۲۰% ارزانترتر از قيمت شيشه هاي دوجداره تماماً صنعتي که در کارخانه تولید می شوند مي باشد.

شیشه دوجداره صنعتی

بهتر است در درب و پنجره دوجداره خریداری شده از شيشه هاي دوجداره کاملا صنعتي استفاده شود در غير اينصورت درب یا پنجره دوجداره، هرگز عايق و آب بند نخواهد بود. شيشه های دوجداره صنعتي نيز با توجه به نوع شيشه ازنظر رنگي، رفلکس يا lowe بودن، متفاوت است. پس مي توان جهت پايين آوردن قيمت پنجره دوجداره از شيشه هاي دوجداره غير استاندارد یا کارگاهی با کيفيت و قيمت پايين استفاده کرد، اما کيفيت کار به شدت پايين است.

شیشه های دوجداره صنعتی

هزینه ساخت پنجره دوجداره یو پی وی سی

هزینه توليد درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی بر اساس نوع ماشين آلات پنجره های دوجداره و مهارت نفرات بخش توليد و مونتاژ متفاوت مي باشد. در هنگام خرید درب و پنجره دوجداره سعي کنيد از توليد کنندگانی استفاده نماييد که رزومه خوبي داشته باشد و حتماً از پروژه هاي نصب شده توسط آن شرکت ديدن فرماييد و يا از مشتريان آنها اطلاعات لازم را کسب نماييد، اين مهمترين کار جهت انتخاب بهترين توليدکننده برای خرید درب و پنجره دوجداره می باشد مي باشد.

تولید شیشه