بهترین شیشه برای پنجره دوجداره upvc

شیشه دوجداره در کرج

بهترین شیشه برای پنجره دوجداره upvc

شیشه سه جداره همانطور که از اسم آن پیداست از ۳ جداره شیشه ای به جای  ۲ جداره تشکیل شده است که با اضافه شدن شیشه، اسپیسر نیز اضافه خواهد شد و گاز آرگون در فضای مابین دو شیشه تزریق خواهد شد. شما می توانید بجای استفاده از شیشه دو جداره در درب و پنجره UPVC دوجداره خود از شیشه سه جداره استفاده کنید.

ساخت شیشه چندجداره صنعتی

در شیشه های دو جداره غالباً از جداکننده های آلومینیمی استفاده می شود که درون اسپیسر را با شن رطوبت گیر پر می کنند که این ماده سبب جذب رطوبت هوای داخل بین شیشه می شود و توسط مواد درزگیر، کاملاً آب بندی شده است . در صورت استفاده از شیشه دو جداره و پنجره های عایق می توان در ازای هر مترمربع شیشه دو جداره به میزان ۴۰ مترمکعب گاز در سال صرفه جویی کرد . علاوه بر کاهش مصرف انرژی و سر و صدا ، محیط زیست پاکیزه تری نیز خواهیم داشت .
در گذشته از شیشه های تک جداره ای استفاده می شد که خود انتقال دهنده سوما, گرما, سروصدا, و رطوبت بودند. این شیشه ها بصورت تک لایه در پنجره های آهنی، چوبی و آلومینیومی قرار داده می شد و بدلیل عایق بندی ضعیف نسبت به آلودگی صوتی، حرارت و برودت و همچنین الزام اجرای ماده ۱۹ مقررات ملی ساختمان از چرخه استفاده در ساختمان حذف گردیده است. با این حال از ضخامت های بالای آن برای استودیو های موسیقی استفاده می گردد.

شیشه های هوشمند ساختمان

تفاوت و مقایسه شیشه دوجداره با شیشه سه جداره
کدام شیشه برای درب پنجره دو جداره یو پی وی سی مناسب است؟ شیشه دو جداره یا شیشه سه جداره؟ انتخاب کدام شیشه می تواند ما را در بدست آوردن یک محصول عالی و مناسب کمک کند. برای انتخاب صحیح، نیازمند شناخت انواع شیشه چند جداره هستیم که در مطلب زیر تفاوت های شیشه دو جداره را با شیشه سه جداره در درب و پنجره UPVC مورد بررسی قرار داده ایم.
هر یک از شیشه های دوجداره و سه جداره دارای ضخامت شیشه متفاوت و یک فرکانس بحرانی می باشند که ارزش کاهش صوت آن پایین است. عملکرد عایق بودن شیشه ها نسبت به صوت را می توان به میزان ۱۰ تا ۱۵ دسی بل در نظر گرفت. هم چنین در تمامی شیشه های دو جداره و سه جداره از شیشه فلوت استفاده می گردد که تولید این نوع شیشه ها با شناور کردن مواد مذاب روی بستری از قلع مذاب صورت می گیرد و نتیجه آن شیشه با بالاترین کیفیت در دو سمت است.