انواع شیشه دوجداره در کرج

شیشه دوجداره در کرج

انواع شیشه دوجداره در کرج

شیشه ساده :

این نوع شیشه از دو جداره شیشه فلوت ساده تشکیل شده است .

شیشه رنگی :

این نوع شیشه از یک جداره رنگی و یک جداره ساده تشکیل شده است .

انواع شیشه دوجداره و شیشه سه جداره پنجره های UPVC

شیشه پنجره دوجداره

شیشه رفلکس :

این نوع شیشه دو جداره از یک جداره ساده و یک جداره شیشه رفلکس ساخته می شود که جداره شیشه رفلکس باید به طرف بیرون قرار گیرد . شیشه های رفلکس از عبور نور شدید خورشید به شدت جلوگیری می کنند ولی ایراد آنها این است که داخل ساختمان را تاریک کرده و در شب داخل ساختمان نمایان است .

شیشه سکوریت :

شیشه های سکوریت برای محل های پرخطر و پر تردد در نظر گرفته می شود . شیشه سکوریت در هنگام شکستن کاملاً خرد شده و باعث ایجاد تیکه های بزرگ و خطرناک شیشه نمی گردد .شیشه های جانبی خودروها از نوع سکوریت است .

شیشه لمینت :

شیشه های لمینت معمولاً در کارخانه تولید شیشه از دوجداره شیشه ساده به ضخامت ۳ میلی متر و یک لایه رزین در وسط آنها تشکیل شده است . شیشه لمینت در موقع برخورد مانع سخت به آنها خرد نشده و تنها ترک بر می دارد . شیشه های جلو و عقب خودروها از نوع لمینت است .

Double glass

شیشه مشجر :

شیشه مشجر یا یرفی شیشه های هستن که سطح انها کاملا پوشیده و مات هستن نور از انها عبور کرده ولی دید ندارد.

شیشه های محدب و ویترینی :

شیشه محدب یا شیشه خم و یا ویترینی با دستگاه هی مخصوص خم شده و برای نماهای با این منظور استفاده میشوند

شیشه سند بلاست :

شیشه های طرح داری هستن که سطح انها با لایه برداری توسط ماشین های سندپلاست مات شده و برای اعمال انواع طرح ، لگو ، چاپ  و فونت روی شیشه استفاده میگردند

استاندارد تولید شیشه دو جداره :

تولید شیشه دو جداره با توجه به شرایط موجود و نیازهای جامعه طبق استاندارد ملی ایران صورت می‌گیرد. در تدوین این استاندارد تا حد امکان استانداردهای کشورهای صنعتی پیشرفته و بین‌المللی لحاظ شده است. هدف از این استاندارد تعیین روش‌های آزمون، شیشه‌های دو جداره به منظور بررسی و حصول اطمینان از کیفیت آن‌ها می‌باشد. حداقل تعداد نمونه‌ها باید ۲۰ عدد از یک محصول باشد.

کلیه نمونه‌ها باید حداقل به مدت ۲ هفته در محیط آزمایشگاهی با دمای c2±°۲۳ به صورت عمودی قرار گرفته باشند. آزمون‌های استاندارد شیشه‌های دو جداره

۱٫آزمون تعیین نقطه برفک

۲٫ آزمون پایداری در برابر محیط‌هایی با رطوبت بالا

۳٫آزمون چرخه‌های آب و هوایی تسریع شده

۴٫آزمون مه‌گرفتگی

۵٫آزمون تعیین ضخامت محفظه هوا

۶٫آزمون تعیین ضخامت قطعه شیشه دوجداره

۷٫آزمون تعیین ابعاد شیشه دوجداره

شیشه های دوجداره عایق

رطوبت سنج جدید برگشت سفارش را در صنعت در و پنجره UPVC کاهش داد:

تمامی درب و پنجره سازان به دنبال ره حل هایی جدید جهت کاهش بازگشت سفارشات و اعتراض به محصولات شرکت خود می باشند.یکی از بزرگترین مشکلاتی که صنعت درب و پنجره دوجداره upvc با آن مواجه است مشکل میعان (CONDENSATION) و ظاهر شدن قطرات آب روی پروفیل پنجره می باشد. مشکل اصلی رطوبت بالای داخل منزل با درجه حرارت پایین خارج منزل است.علیرغم آنکه وقوع این نوع میعان حاصل ایراد درب و پنجره ساز نیست.یک درب و پنجره ساز متعهد سعی خواهد کرد این میعان به کمترین مقدار کاهش دهد.در واقع اولویت حذف با کاهش تعداد تماس های اعتراض آمیز به پنجره خواهد بود. به گفته بسیاری از شرکت های درب و پنجره ساز در فصل زمستان مشتریان مختلفی با این شرکت ها تماس گرفته و نسبت به ظاهر شدن قطرات آب روی پنجره جدید خود اعتراض می کنند.

با محاسبه رطوبت ،صاحبان خانه می توانند رطوبت مازاد را از طریق ایجاد گرمای اضافی در خانه از بین برده و پنجره را از خطر خیس شدن و ایجاد قطرات آب روی پروفیل نجات دهند. در این حالت بهترین گزینه امکان محاسبه رطوبت داخلی خانه خواهد بود.دستگاه اندازه گیری رطوبت این امکان را برای صاحبان خانه فراهم می کند تا بتوانند بر رطوبت داخل خانه خود کنترل کامل داشته باشند.بسیاری از مشتریان از گذشته به علت میعان روی پنجره خود با شرکت تماس گرفته و با توجه به مصرف دستگاه رطوبت سنج دیگر با مشکلی رو به رو نشده و زمستان را به راحتی سپری کرده اند.

پنجره ماندگار
پنجره ماندگار