استعلام قیمت پنجره دوجداره upvc آنلاین

پنجره یو پی وی سی بالا بازشو

استعلام قیمت پنجره دوجداره upvc آنلاین

امروزه استعلام قیمت پنجره های دوجداره upvc با نرم افزارهای مخصوص این کار انجام می گیرد و بصورت آنلاین و یا حضوری به مشتری تحویل داده می شود. این امر سبب شده تا مشتری از جزئیات پیش فاکتور خود به صورت شفاف اگاه گردد. به این منظور که قیمت متر طول پروفیل های دو جداره, قیمت متر مربع شیشه های دوجداره, یراق آلات مصرفی, هزینه نصب و غیره… در آن به صورت شفاف و واضح و تفکیک شده مشخص شده است.

پنجره های دوجداره upvc یو پی وی سی

متاسفانه برخی از فروشندگان پنجره دوجداره upvc قیمت این محصول را بر اساس متر مربع به خریداران عرضه می نمایند. در حالی که این امر در واقع مغلطه در قیمت است و هدف اصلی ارائه یک قیمت مبهم برای خریداران است تا بتوانند در فرآیند کاری آن را تغییر داده و محصول را با قیمت دلخواه ارائه نمایند و در نهایت مشتری نباید قیمت پنجره های ثابت را که فاقد هر گونه یراق آلات و بازشویی است را هم قیمت پنجره های متحرک پرداخت نماید و این مطلب کاملا قیمت را بالاتر برده و به زیان مشتری خواهد بود، لذا مشتریان بایستی آگاه باشند که برای پنجره های ثابت خود که نه یراقی دارند و نه بازشویی، نباید قیمت بالاتری پرداخت نمایند.
باید توجه داشته باشید که قیمت هر پروژه درب و پنجره دوجداره upvc بر اساس متریال مصرفی بوده و طبیعی است که با تغییر در اندازه و آیتم های هر بخش قیمت تغییر خواهد کرد. در اینجا به چند آیتم که در تعیین قیمت درب و پنجره دوجداره upvc نقش اساسی دارند اشاره می کنیم .

پروفیل یو پی وی سی

تأثیر برند و نوع پروفیل در قیمت پنجره دوجداره
برندهای مختلفی در بازار درب و پنجره دوجداره موجود می باشند در نتیجه انتخاب پروفیل تأثیر زیادی بر قیمت نهایی محصول خواهد داشت، طبیعتاً هر چه پروفیل مصرفی از قیمت بالاتری برخوردار باشد، قیمت محصول نهایی بالاتر خواهد رفت.
تأثیر نحوه تولید درب و پنجره دوجداره upvc
تولیدات کارخانه ای دارای کیفیت بالاتری نسبت به محصولات کارگاهی دارند چرا که مکانیزم تولیدی کارخانه های درب و پنجره دوجداره با ماشین آلات سنگین و چهار سرجوش می‌باشد که این به خودی خود بر روی کیفیت محصول نهایی، تأثیر بسیار بالایی دارد.