استاندارد تعویض پنجره اهنی با پنجره دوجداره

تعویض پنجره

استاندارد تعویض پنجره اهنی با پنجره دوجداره

یکی از ویژگی های منحصر بفرد و مهم درب و پنجره های دوجداره upvc امکان جایگزینی و نصب آنها بر روی ساختمان هایی با درب و پنجره های اهنی , المینیومی و یا چوبی قدیمی می باشد . شرکت پنجره ماندگار در کرج از سالها قبل با رعایت استاندارد ها و اصول تعویض درب و پنجره دوجداره این کار را توسط افرادی متخصص و کارآمد و بدون هیچ گونه خرابی در نما و داخل ساختمان انجام می دهد.

پنجره یو پی وی سی

برای تعویض درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی ابتدا گروه کارشناسی شرکت پنجره ماندگار جهت بازدید و اندازه گیری به ساختمان مورد نظر اعزام می شوند، پس از اندازه گیری نمونه طرح ها ممکن، انواع رنگ شیشه دوجداره، انواع بازشو، انواع یراق آلات upvc و نحوه کار هرکدام و انواع رنگ پروفیل با کارفرما هماهنگ و یادداشت می شود. در کوتاه ترین زمان ممکن نقشه های اولیه و حدود قیمت تعویض درب و پنجره دوجداره و شیشه دوجداره برای کارفرما ارسال می شود. پس از تولید درب و پنجره دوجداره upvc عایق و استاندارد، تنها بخش باقیمانده که بسیار مهم می باشد، رعایت استاندارد تعویض پنجره دوجداره می باشد.
مراحل استاندارد تعویض درب و پنجره دوجداره بصورت خلاصه بشرح زیر می باشد:
۱- تمیز کردن درگاه نصب
۲- جایگزینی پنجره یا درب و تراز کردن آن
۳- انجام سوراخ کاری های لازم
۴- چک کردن پنجره و یراق آلات و شیشه و باز و بسته کردن درب و رفع ایرادهای احتمالی که بعد از نصب مشکل ساز می شوند.
۵- ثابت کردن درب و پنجره upvc در محل نصب با استفاده از پیچهای مناسب بمنظور اطمینان از ثبات در بلند مدت
۶- درزبندی نهایی با استفاده از تزریق فوم و سیلیکون

۷- کندن برچسب پروفیل درقسمتهایی که پس از نصب شیشه و پنجره دسترسی به آن قسمتها سخت یا غیر ممکن می شود .
۸- نصب شیشه ها و جا انداختن زهوار
۹- رگلاژ درب و پنجره دوجداره upvc
رگلاژ درب و پنجره های یو پی وی سی در هنگام نصب شیشه صورت می گیرد از این رو باید جهت نصب شیشه ها از نصابهای مجرب و ماهراستفاده شود ؛ از آنجا که نصب پنجره های دوجداره و شیشه ها در ارتباط با هم هستند نمی توان تعویض ونصب پنجره ها را به یک گروه ونصب شیشه ها را به گروهی دیگر سپرد.
۱۰- تحویل کار به خریدار محترم، آموزش چگونگی استفاده و اخذ رضایت نامه از خریدار.
تعویض پنجره آهنی یا آلومینیومی بدون تخریت بدون تغییر در رنگ و نما، بدون بنایی و جابجایی اساس منزل و فقط در یک روز در این شرکت انجام می گیرد.