پنجره upvc دوجداره دو حالته

پنجره upvc دوجداره دو حالته

پنجره upvc دوجداره دو حالته : پنجره هاي upvc دوجداره دو حالته به پنجره هايي گفته مي شود که دارای دو نوع کارکرد در نوع بازشو های آن می باشد. به صورتی که هم می توان به صورت جانبی به سمت چپ و راست باز کرد و هم از بالا باز کرد. طراحی یراق آلات این پنجره های upvc دوجداره دو حالته به گونه ای می باشد که مزیت های این نوع پنجره ها را از نظر امنیت و انتقال حرارت به بالاترین سطح رسانده است.

پنجره upvc دوجداره دو حالته
پنجره upvc دوجداره دو حالته

پنجره upvc دوجداره دو حالته

پنجره هاي upvc دوجداره دو حالته به دليل حداکثر عايق بودن در مقابل حرارت و صوت امروزه در جهان و خصوصا اروپا از جايگاه بالایی برخوردار است و يکي از با کیفیت ترین و محبوب ترین سيستم پنجره در ساخت و ساز کشور نيز شده است. دستگيره هاي پنجره upvc دوجداره دو حالته در دو حالت چرخش ۹۰ درجه و ۱۸۰ درجه دو نوع بازشو را به وجود آورده اند.

در حالت اول پنجره upvc دوجداره دو حالته مانند يک پنجره لولايي ساده به صورت کامل باز می شود

در حالت دوم پنجره upvc دوجداره دو حالته از بالا تا زاويه اي مشخص فقط براي تهويه هوا باز مي شود.

پنجره upvc دوجداره دو حالته
پنجره upvc دوجداره دو حالته

اغلب مشتريان عزیز پنجره لولايي بازشوي ساده را نمي پسندند زيرا برای تهویه هوای داخل نیاز دارند که نظم پرده ها بهم نخورد.

از طرفی دیگر پنجره های کشویی مانند پنجره های بازشو از عایق بندی کاملی برخوردار نیستند به این دلیل بازشوهای دو حالته upvc پاسخگوی نیاز مشتریان گرامی می باشد که هم می تواند نظم پرده ها را حفظ کند و هم با قرار گرفتن دستگیره در حالت قفل همه لنگه ها به طور همزمان از چهار طرف قفل شده و از نظر امنیت بالا و عایق بندی بالایی برخوردار می باشند.

پنجره upvc دوجداره دو حالته به فضای کمتری احتیاج دارند و در مکان هایی مانند آشپزخانه که احتیاج به تهویه هوا دارند نصب می شوند.