پنجره یو پی وی سی رنگی

پنجره طرح چوب

پنجره یو پی وی سی رنگی

پنجره یو پی وی سی با پروفيل رنگي با دو پروسه تهيه ميگردد . همچنين ميتوان از پروفيل پيش فرض سفيد استفاده کرد و پس از توليد درب و پنجره يو پي وي سي به خط رنگ فرستاده شده و با رنگ پودري رنگ مورد نظر ايجاد ميشود و در پروسه دوم پروفيل قبل از توليد پنجره با روکش مخصوص با تکنولوژي وکيوم ايجاد شده و سپس به پروسه توليد پنجره فرستاده ميشود.

 

 

پروفیل های رنگی پنجره یو پی وی سی:

به طور کلی پروفیل های upvc به رنگ سفید تولید و مورد استفاده قرار می گیرد. از دیدگاه آرشیتکتی و دکورسازی داخلی، پروفیل های رنگی و یا رنگ شده نیز مورد استفاده می باشد.

پروفیل های روکش شده یو پی وی سی:

به منظور ایجاد طرح های تزئینی و رنگی از روکش های تزئینی استفاده می شود. کیفیت مرغوب روکش و چسب و همچنین تجهیزات روکش زنی اهمیت داشته و شرکت پنجره ماندگار امکانات لازم را جهت تولید و عرضه پروفیل های روکش شده را حسب سفارش در اختیار دارد.

رنگ بندی:

پروفیل های UPVC به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتاً بر پایه رنگ سفید تولید می گردند ، که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و مواد خام مورد استفاده شده در هر شرکت متغیر بوده به طوریکه در مقایسه تولیدات شرکتهای مختلف تفاوت رنگ و شفافیت قابل رویت می باشد.

شرکتهای تولید کننده پروفیل پنجره یو پی وی سی علاوه بر تولید پروفیل های سفید جهت افزایش تنوع محصولات خود و پاسخ گویی به سلایق مشتریان و بر طرف نمودن نیازهای معماران در طراحی نمای داخلی و بیرونی ساختمان اقدام به تولید پروفیل با رنگ بندی متنوع نموده اند .

۱ – پروفیل های سفید با پوشش رنگ اکریلیک

۲– پروفیل های سفید با پوشش یک طرف لمینت جهت استفاده در نمای داخل و یا خارج ساختمان

۳– پروفیل های قهوه ای روشن و یا تیره با پوشش دو طرف لمینت

علاوه بر پروفیل های رنگی لمینت شده ، امکان رنگ پروفیل با رنگ های مخصوص نیز وجود دارد . با این روش تنوع رنگ بسیار زیاد بوده و پوشش رنگ کاملاً مقاوم و دارای ۱۰ سال گارانتی می باشد .

شما می توانید پروفیل های یو پی وی سی را به هر رنگی که می خواهید سفارش دهید و با توجه به طراحی ساختمان خود آن را انتخاب کنید.

پنجره ماندگار
پنجره ماندگار