پنجره عایق حرارتی

شیشه 3 جداره

پنجره عایق حرارتی (گرمایی)

 در فصل تابستان در یک خانه معمولی در حدود ۵۰ درصد هوای سرد داخل خانه از طریق پنجره های تک جداره هدر می رود. با استفاده از پنجره های دوجداره استاندارد یو پی وی سی می توان این درصد هدر رفت سرما را به

۱۰رساند و از ورود انرژی حرارتی به خانه جلوگیری کرد.

شیشه سانرژی در کرج

کلید دست یابی به این ویژگی شگفت انگیز استفاده از پنجره های دوجداره یو پی وی سی  عایق حرارتی است. شرکت ماندگار پنجره های عایق گرما را به شما عرضه می کند که میزان اتلاف انرژی را پایین آورده و هزینه تامین انرژی سرمایشی کمتری را پرداخت کنید و در نهایت خانه ای عایق تر داشته باشید.

پنجره عایق حرارتی

بسیاری از ساختمان ها در ایران به خصوص نقاط شمالی و جنوبی کشور از نفوذ رطوبت به ساختمان رنج می برند. رطوبت برای ساختمان بسیار خطرناک است و به مرور زمان باعث آسیب اجزای آن می شود و همچنین از ارزش اصلی ساختمان می کاهد. رطوبت همچنین باعث بیماری های تنفسی مختلفی برای انسان می شود. پنجره دوجداره upvc که با بهترین پروفیل های آلمانی تولید می شود به خوبی در مقابل رطوبت و گرما و حرارت عایق است و میزان خطر ابتلا به بیماری تنفسی و ریوی را کاهش می دهد. این پنجره ها به شما کمک می کند که خانه ای مطبوع و بدون رطوبت و گرما و در نتیجه محیط زندگی سالم تری داشته باشید.

پنجره های دوجداره امن

 

امنیت خانه همواره یکی از مشغولیت های فکری بشر بوده است. برای همه ی خانواده ها امنیت در خانه یک مسئله مهم محسوب می شود. به همین دلیل ما در برای امنیت خاطر شما در شرکت ماندگار درب و پنجره هایی با سیستم چند قفلی تهیه کرده ایم, مکانیزمعمل سیستم چند قفلی به این صورت می باشد که لنگه و سش درب و پنجره از چندین جهت مختلف در چهارچوب قفل می شود و باعث امنیت چند برابر درب ها و پنجره های منزل شما می شود.

انواع در و پنجره های دوجداره ضدسرقت

همچنین برای امنیت هرچه تمام تر شما می توانید از پنجره های دوجداره دارای شیشه ضد سرقت یا سکوریت ۶-۶ میلیمتری استفاده کنید.

پنجره ماندگار
پنجره ماندگار