درب و پنجره دو جداره upvc خوب را بشناسیم

مدل پنجره دوجداره

درب و پنجره دو جداره upvc خوب را بشناسیم

قبل از خرید پنجره دو جداره یو پی وی سی باید آن را خوب بشناسیم تا بتوانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم، به همین منظور باید به نوع پروفیل پنجره دو جداره، یراق آلات درب و پنجره ها، شیشه دو جداره و نحوه تولید درب و پنجره دو جداره توجه زیادی کرد. از معیارهای انتخاب بهترین پنجره دو جداره upvc از نگاه خریدار می توان عایق بودن در برابر آب باران، گرد و غبار، صوت، حرارت و عدم نیاز به رنگ آمیزی را نام برد.

بهترین پنجره دوجداره

باید توجه داشته باشید که پروفیل های پنجره های دو جداره upvc دارای گواهی نامه های بین المللی و استانداردهای معتبر مختلفی می باشند که مهم ترین آنها عبارتند از chemson،SKZ و استاندارد رال آلمان که مربوط به ضخامت دیواره های داخلی و خارجی کانالهای پروفیل است. ازموارد قابل توجه دیگر در انتخاب پروفیل پنجره دو جداره یو پی وی سی می توان سازگاری آنها با شرایط آب و هوایی ایران را نام برد. پروفیل ها باید حتما مخصوص شرایط آب و هوایی همان منطقه ساخته شوند چرا که با توجه به سردسیر یا گرمسیر بودن مناطق درصد مواد افزودنی به pvc تغییر می کند. نوع پی وی سی مصرفی در پنجره های دو جداره نیز بسیار مهم است، پروفیلهایی که از pvc ساخت کشور آلمان استفاده می نمایند از مرغوبیت و کیفیت بالاتری برخوردار هستند.

یراق پنجره

یراق آلات مصرفی در پنجره دو جداره upvc
می شود در یک پنجره از یراق آلات نامرغوب استفاده کرد و قیمت را کاهش داد اما هرگز آن یراق آلات عملکرد خوبی را در پنجره شما نخواهد داشت چون یراق علاوه بر نقش باز و بسته کردن بازشوها نقش مهمی را در عایق کردن پنجره دو جداره یو پی وی سی ایفا می نماید.
یکی از معتبرترین برندهای یراق آلات پنجره دو جداره یو پی وی سی، روتو  ROTO آلمان می باشد که در بازار موجود است. در صورت انتخاب این یراق آلات دقت فرمایید که بر روی لولاها، اسپانیولت و دستگیره ها برند ROTO آلمان هک شده باشد. برخی برای کاهش هزینه لولا را ترک، اسپانیولت را Gu و دستگیره را Roto انتخاب می کنند در حالی که این کار اشتباه بوده و این پنجره هرگز عملکرد استانداردی نخواهد داشت. در صورت انتخاب یراق ترک حتماً دقت فرمایید که از یراق آلات ترک معتبراستفاده نمایید و هرگز از یراق آلات متفرقه ترک و یا چینی استفاده ننمایید چرا که پس از مدت کوتاهی پنجره های دو جداره دچار مشکل می شود.

پنجره دوجداره یو پی وی سی

شرکت تولیدی پنجره دو جداره ماندگار با استفاده از آخرین نسل صنعت ساختمان سازی یعنی پروفیل های یو پی وی سی و شیشه های Grade A فلوت از بهترین مواد اولیه و متریال های موجود در بازار از کشورهای ایران، ترکیه و آلمان اقدام به تولید و عرضه محصولات خود با بالاترین سطح کیفیت پرداخته است.