پنجره دو جداره یو پی وی سی فولکس واگنی

پنجره دو جداره یو پی وی سی فولکس واگنی

پنجره دو جداره یو پی وی سی فولکس واگنی

پنجره دو جداره یو پی وی سی فولکس واگنی کلیه مزیت های پنجره کشویی را دارا می باشد و علاوه بر آن از زیبایی, هوابندی و عایق بندی بیشتری برخوردار است و در قسمت هایی از ساختمان (بخصوص ویلاها) که دارای پنجره های قدی هستند، مورد استفاده قرار می گیرند. پنجره دو جداره یو پی وی سی فولکس واگنی از جمله مدل هایی است که در مقایسه با سایر بازشوها، دارای قیمت نسبتا بیشتری می باشد و به سبب حساسیت بازشوها، میبایست یراق آلات از برندی معتبر و استاندارد تهیه گردد

پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی

پنجره دو جداره یو پی وی سی فولکس واگنی با حرکت دادن ۹۰ درجه ای دستگیره، پنجره فولکس واگنی از قسمت بالا (مانند پنجره دوحالته) باز می شود، که ما می توانیم هوای مطبوع خارج از منزل را در کنار خروج هوای داخل داشته باشیم. در انتها با فشردن دستگیره به سمت بالا (۴۵ درجه)، اهرم های کشویی از حالت قفل بودن خارج شده و پنجره upvc مانند حالت کشویی به سمت چپ یا راست باز می شود. برای بستن نیز با کشیدن لنگه بازشو تا انتها، ریل قسمت زیرین، لنگه بازشو را به سمت خود کشیده و به حالت بازشو از بالا تبدیل می شود. در آخر با چرخاندن دستگیره، لنگه بازشو به سمت داخل کشیده شده و کاملا بسته می شود.

پنجره دو جداره یو پی وی سی فولکس واگنی خود دارای سه نوع می باشد:
پنجره دو جداره فولکس واگنی با یراق مکانیکی
پنجره دو جداره فولکس واگنی با یراق نیمه اتومات
پنجره دو جداره فولکس واگنی با یراق فول اتومات

پنجره دوجداره فولکس واگنی

انواع پنجره دو جداره یو پی وی سی فولکس واگنی در راحتی باز و بست تفاوت دارند و نه در حالت بازشدن. در نیمه اتومات با هول دادن پنجره قسمت بالای آن بسته خواهد شد ولی در پنجره دو جداره یو پی وی سی فولکس واگنی فول اتومات با چرخاندن دستگیره به سمت بالا این عمل انجام خواهد شد. تصویر دستگیره بیانگر حالت نیمه اتومات است که در پایین ترین حالت پنجره بسته، دستگیره در وسط، حالت بازشو از بالا و در حرکت ۴۵ درجه ای به سمت بالا(دستگیره پس از این عمل به حالت ۹۰ درجه برمی گردد) به حالت کشویی عمل می کند.

محدودیت های پنجره دو جداره یو پی وی سی فولکس واگنی
پنجره دو جداره یو پی وی سی فولکس واگنی به سبب داشتن مکانیسم یراق آلات پیچیده و پر هزینه، محدودیت مصرف دارد. البته استفاده از یراق آلات غیر استاندارد و بدون کیفیت ممکن است قیمت این مدل را پایین آورد اما به هیچ وجه کیفیت مورد نظر را تامین نمی سازد.

قابل ذکر است شرکت پنجره ماندگار در کرج برای تولید و اجرای پنجره دو جداره یو پی وی سی فولکس واگنی از معتبرترین یراق آلات upvc از جمله ROTO و GU آلمان استفاده می کند.