پنجره دوجداره غیر استاندارد نخرید

پنجره دوجداره غیر استاندارد نخرید

 

یک خرید خوب زمانی خوب محسوب می شود که تمامی استانداردها در آن رعایت شود. مثلا در خرید درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی باید مدنظر داشته باشیم که نوع پروفیل مصرفی مورد تایید سازمان استاندارد کشور و همچنین دارای گواهینامه های بین المللی لازم باشد. پروفیل های درب و پنجره ویستابست تنها متریالی در کشور هستند که داری گواهینامه رال آلمان میباشند.

گواهینامه رال در مورد چگالی , درصد تیتان و مواد اولیه تاکید فراوان دارد که شرکت ویستابست رتبه ۱۰ را در جهان دارا می باشد.

پنجره دوجداره ویستابست نوعی دیگر از برند های درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی در کشور ایران می باشد که با سابقه چندین ساله در زمینه تولید پرفیل های یو پی وی سی فعالیت دارد. شرکت پنجره ماندگار روز به روز در حال پیشرفت و استفاده بیشتر در صنعت ساختمان می باشد و این شرکت از تجهیزات بسیار پیشرفته ای که از کشور اتریش و آلمان تهیه کرده است اقدام به ساخت درب و پنجره دوجداره ویستابست و همچنین پنجره وین تک نموده است.

شرکت پنجره ماندگار از پروفیل ویستابست و وین تک استفاده میکند بهتر است بدانید که شرکت ویستابست دارای عنوان افتخارات و گواهینامه ها می باشد که تمامی این موارد باعث شده است این شرکت به عنوان یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید پرفیل های یو پی وی سی upvc در دنیا شناخته شود.

در صورت نیاز به نصب پنجره دوجداره ویستابست و وین تک میتوانید با دفتر پنجره ماندگار  تماس حاصل فرمایید همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه درب و پنجره دوجداره ویستابست , وین تک و همچنین سایر برند های پنجره دوجداره می باشند لازم به ذکر می باشد که شرکت پنجره ماندگار از نیرو های مجربی بهرمند است که هر کدام دارای تجربه و تخصص کافی می باشند. همچنین تمامی ماشین آلات این شرکت ساخت کشور آلمان بوده و از دانش فنی روز دنیا برخوردار است.