نکات استفاده از درب پنجره دوجداره upvc

یراق پنجره

نکات استفاده از درب پنجره دوجداره upvc

طراحی ، تولید و نصب پنجره های دو جداره یو پی یو سی با نهایت دقت و ظرافت انجام می گیرد تا طول عمر درب و پنجره دوجداره و کارایی آنها در بالاترین حد ممکن باشد. درب و پنجره های سه جداره و دوجداره یو پی وی سی دارای ساختاری خاص هستند که نیاز به رعایت مواردی دارند تا کارایی لازم را داشته باشند و تا مدت طولانی حالت ایده ال و استاندارد خود را حفظ کنند. درب و پنجره های دوجداره upvc از بخش های مختلفی مانند: پروفیل و گالوانیزه، یراق آلات و اسپانیولت ، لولا ها و دستگیره ، شیشه و زهوار تشکیل شده است که هر کدام دارای ویژگی خاصی می باشند و وجود هر یک لازمه عملکرد صحیح درب و پنجره دوجداره upvc می باشد که در صورت خرابی کار درب و پنجره ها را مختل خواهد کرد.

رگلاژ پنجره

مقاومت پروفیل های درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی UPVC به اندازه ای بالا می باشند که اگر به درستی تولید , مونتاژ و نصب  شوند به هیچ عنوان  به کوچکترین مشکلی بر نخواهند خورد. اما دستگیره ها و یراق الات مصرفی ممکن است در گذر زمان و در اثر استفادم نا صحیح دچار مشکلات کوچکی شوند که هر کدام قابل تعمیر و تعویض و رگلاژ می باشند.

روغنکاری پنجره یو پی وی سی دوجداره

یراق الات درب و پنجره های دوجداره UPVC نیز دارای طول عمر زیادی هستند و اگر از جنس مرغوب برای تولید استفاده شده باشند برای سالیان متوالی به درستی کار خواهند کرد، زمانی که یراق الات درب و پنجره دوجداره دچار ایراد می شوند تمام کارایی درب و پنجره دوجداره دچار مشکل می شود و امکان باز و بسته کردن دستگیره وجود ندارد و اسپانیولت نیز برای قفل کردن لنگه در پروفیل قاب ناتوان می شود، نکته قابل توجه این است که در صورت بروز هر گونه مشکل و خرابی می توان یراق الات را تعویض کرد و جای هیچ گونه نگرانی نیست.