نمایندگی یراق آلات روتو در کرج

یراق روتو

نمایندگی یراق آلات روتو در کرج

توجه داشته باشید اگر یراق آلات روتو ROTO خریداری شده اصل نباشند از استاندارد کافی برخوردار نبوده و عملیات فیتینگ میان لاستیک آبندی و پروفیل به خوبی انجام نمی گیرد و در نتیجه پنجره دوجداره یو پی وی سی انتظارات خریداران را برآورده نمی سازد. به شما پیشنهاد می شود برای خرید مرغوب ترین یراق آلات به شرکت پنجره ماندگار که دارای نمایندگی یراق روتو آلمان در کرج می باشد مراجعه نمایید.

یراق روتو

یراق آلات مورد استفاده در درب و پنجره دوجداره در نحوه عملکرد و نوع پنجره نقش اساسی را ایفا می کند، برای مثال در پنجره های دوحالته و هچنین در نوع فولکس واگنی از یراق آلات پیچیده با کارایی خاص استفاده شده است که برای نصب, تعویض, تعمیر و یا رگلاژ نیاز به تخصص کارشناسان دارد. عملکرد روان یراق آلات روتو را میتوان به وسیله حرکت دستگیره ارزیابی کرد. گشتاور قفل شدن و باز شدن دستگیره پنجره براساس استاندارد نرمال صنعتی آلمان با مقدار حداکثر ۱۰ نیوتن بر متر تعیین شده است. یراق دو حالت بازشوی پنجره دو جداره ROTO برای امکان رگلاژ دوبعدی و سه بعدی طراحی شد ه اند. رگلاژ نادرست توسط افراد معمولی و غیر متخصص یراق آلات روتو ROTO میتواند باعث شود پنجره دیگر عملکرد مطلوب اولیه را نداشته باشد و دچار مشکل شود. بحث ایمنی و ضدسرقت بودن پنجره های دوجداره upvc از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. یراق آلات روتو ROTO مورد استفاده در  پنجره های دوجداره به گونه ای طراحی شده اند که ورود افراد از بیرون به داخل را غیرممکن می سازد, این امر به وسیله طراحی و هندسه های خاص در مکانیزم یراق آلات روتو صورت پذیرفته است.

یراق روتو

مزایای خرید از نمایندگی یراق آلات روتو در کرج

• کیفیت هر قطعه از محصولات نمایندگی یراق آلات روتو در کرج در ۴ مرحله مختلف مورد تست قرار می گیرند و همچنین جهت بررسی میزان فرسودگی محصولات توسط مرکز تست مورد بررسی قرار می گیرد تا برای ۱۰ سال استفاده روزانه و بدون مشکل آماده شوند.

• یراق آلات روتو ROTO بالای ۲۰۰۰ ساعت تست آب و نمک را به بهترین حالت پشت سر می گذارد که نشان دهنده کیفیت بالای این برند است.

• یراق آلات روتو آلمان یک یراق ماژولار و دارای انعطاف پذیری است و براحتی می توان آنها را از حالت تک حالته به دو حالته تغییر داد و امنیت پنجره های دوجداره را دو چندان کرد.

• روش آبکاری منحصر به فرد و انجام تست های مختلف از نکات قابل توجه در مورد این یراق آلات است.