نمایندگی پنجره دوجداره upvc

نمایندگی پنجره دوجداره upvc

نمایندگی پنجره دوجداره upvc

بهترین راه برای داشتن خریدی مطمئن مراجعه به نمایندگی های معتبر در سراسر کشور می باشد. برج سازان و معماران می توانند برای خرید انواع درب و پنجره دو سه جداره در طرح ها و رنگ های متنوع با نمایندگی پنجره دوجداره upvc تماس گرفته و پیش فاکتور اولیه را با دادن ابعاد حدودی دریافت نمایند.

درب پنجره دوجداره upvc

پنجره ماندگار به ساخت درب پنجره دوجداره upvc با کیفیت بالا و با قیمت مناسب فعالیت داشته و دارای خصوصیاتی می باشد که آنرا از دیگر رقیبان نزد خریداران مجزا می سازد. این خصوصیات عبارتند از: درب پنجره دوجداره upvc تماماً توسط دستگاه های تمام اتوماتیک شرکت الوماتیک آلمان ساخته می شوند. بازسازی کامل یک منزل شامل برش پنجره های قدیمی و نصب پنجره های جدید فقط در یک روز کاری و بدون خرابی انجام می شود.

مدل های پنجره دوجداره

ضمانت نامه پنجره دوجداره upvc
تمامی محصولات ارائه شده توسط این نمایندگی دارای ضمانت نامه می باشد, که این مسئله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که مکانیزم پنجره دوجداره upvc به گونه ای طراحی شده که ممکن است بلافاصله پس از نصب دچار مشکل نگردد، ولی پس از مدتی ممکن است کمی دچار مشکل ‌گردد در نتیجه تنها با یک تماس کارشناسان این شرکت برای رفع ایرادات مراجعه می نمایند. زمان ضمانت نامه پنجره دوجداره upvc این نمایندگی حدود ۱۵ سال است.

جهت اطلاع از قیمت انواع درب پنجره دوجداره upvc در کرج با کارشناسان ما ۰۲۶۳۲۵۲۸۲۰۹ در تماس باشید.

شرایط ضمانت نامه پنجره دوجداره upvc
» حتماً ضمانت نامه برای کارخانه تولید کننده پنجره باشد نه برای تولید کننده پروفیل
» در بسیاری از موارد تولید کننده پنجره ضمانت نامه را که کارخانه تولید پروفیل برای عدم صدمه دیدن پروفیل در پروسه تولید به کارخانه های تولید کننده درب و پنجره می‌دهد را به عنوان ضمانت نامه محصول به مشتریان خود ارائه می‌دهند که این گارانتی فاقد ارزش بوده و هیچ‌گونه پاسخگویی برای پنجره دوجداره upvc محسوب نمی‌گردد.
» ضمانت نامه می‌بایست تمامی اجزای پنجره اعم از پروفیل یو پی وی سی، شیشه های دو یا سه جداره مصرفی و یراق آلات مصرفی را در بربگیرد . همچنین تولیدکنندگان باید پروسه نصب را گارانتی کنند.
» ضمانت نامه می بایستی بدون قید و شرط ارائه گردد و از نوشتن شرایطی از قبیل تابش بیش از حد نور خورشید و یا بادهای غیر عادی و همچنین استفاده غیر عادی پرهیز گردد . چراکه این موارد قابل بحث و بررسی نمی باشد و شرکت تولید کننده می‌تواند از این موارد استفاده کرده و آن را به نفع خود تفسیر کند.