نمایندگی پنجره دوجداره آلومینیومی

نمایندگی پنجره دوجداره آلومینیومی

نمایندگی پنجره دوجداره آلومینیومی

نمایندگی پنجره دوجداره آلومینیومی در کرج مفتخر است با استفاده از آخرین متدهای ساخت درب و پنجره دوجداره آلومینیومی, استفاده از ماشین آلات مدرن و همچنین بکارگیری یراق آلات متنوع و نوارهای لاستیکی EPDM استاندارد موفق به عرضه پیشرفته ترین درب پنجره دوجداره آلومینیومی شده است. کیفیت برتر، فن آوری روز و مسئولیت پذیری کارکنان، پشتوانه اصلی موفقیت شرکت پنجره ماندگار در تولید محصولاتی با استاندارد های جهانی و بین المللی می باشد.

پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی

آلومینیوم فلزی است نقره‌ای رنگ، نرم و سبک دارای قابلیت شکل‌پذیری بالا که از ویژگی‌های آلومینیوم، سبکی وزن و عدم زنگ‌زدگی می باشد. به طور کلی انواع پنجره آلومینیومی به شرح زیر می باشد:

آلومینیوم ساده (Normal)
شامل دو نوع پروفیل ST و کرونت می‌باشد که پنجره‌های آلومینیومی جزو پرکاربردترین نوع پنجره در ایران محسوب می‌گردد و تفاوت آنها در هندسه سطح مقطع پروفیل آلومینیومی است. با توجه به مزایای پنجره ST نسبت به کرونت در حال حاضر تقریباً پنجره کرونت از بازار مصرف حذف شده است چرا که پنجره‌های کرونت علاوه بر عایق نبودن به دلیل قفل بست نامناسب و نصب ضعیف یراق‌آلات، بعد از مدتی سست شده و هوابندی آنها نیز به درستی صورت نمی‌گیرد و باعث ورود گرد و غبار و دود به داخل ساختمان می‌شود. ولی پنجره‌های ST دارای پروفیل قوی‌تر بوده و یراق‌آلات با کیفیت بهتری روی آن نصب می‌شوند.

پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک (Thermal Break)
ضعف عمده پنجره‌های آلومینیومی، عایق نبودن نسبت به حرارت می‌باشد که برای رفع این نقص متخصصین صنعت آلومینیوم اقدام به طراحی و تولید نوع جدیدی از پروفیل آلومینیومی به نام ترمال بریک نمودند. پروفیل‌های ترمال بریک مورد استفاده در صنعت ساخت درب و پنجره با تعبیه یک تسمه از جنس پلی آمید که تا ۲۲۰ درجه حرارت و ۵۰ درجه برودت را تحمل می‌کند، ایجاد می‌شود. به دلیل جدا کردن لایه بیرونی پروفیل چارچوب و لنگه از لایه داخلی این نوع پروفیل‌ها و عایق نمودن آن در مقابل حرارت و برودت با مکانیزم پرس کردن تسمه پلی‌آمید در بین جداره بیرونی و داخلی چارچوب (Frame) و لنگه (Sash)، از انتقال انرژی گرمایی از فضای داخل به بیرون و بالعکس جلوگیری نموده و مانع اتلاف حرارتی ساختمان می‌شود.

پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک

در حقیقت می‌توان گفت که پروفیل‌های پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک از دو پروفیل بیرونی و داخلی که بوسیله تسمه‌های پلی‌آمیدی به هم متصل می‌شوند، تشکیل شده است. این امر این مزیت را ایجاد می‌کند که قسمت داخلی و خارجی می‌توانند رنگ‌های متفاوتی داشته باشند. نکته دیگر در سیستم درب پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک، همسویی ضریب انبساط طولی پلی‌آمید با آلومینیوم در شرایط جوی متفاوت می‌باشد.

مزایای استفاده از پنجره دوجداره آلومینیومی
– اين نوع سيستم هاي داراي تنوع دربازشوندگي مي‌باشند اعم از لولايي ، كشويي و فولكس واگني .
– امن در برابر هوا و ريزش باران .
– استفاده از چند لايه ، لاستيك درزبندي با کیفیت .
– تنوع فوق‌العاده رنگ از امتيازات برجسته پنجره دوجداره آلومینیومی مي‌باشد.

انواع پنجره دوجداره آلمینیومی

سيستم رنگ در پنجره دوجداره آلومینیومی به سه دسته تقسيم مي‌شود:
• رنگ پودري : در اين روش پروفيل پنجره دوجداره آلومینیومی به روش اسكيتر و استاتيك رنگ‌آميزي مي‌شود كه داراي طيفي رنگ وسيعي مي‌باشد.
• آنادايزينگ : تركيبي از محلول‌هاي آلومينيومي است كه در آن پوششي براق تشكيل مي‌دهد و در رنگهاي برنز ، مشــكي ، شامپايني ( چند نوع )‌، طلايي و نقره‌اي در دسترس مي‌باشد.
• دكورال : طراحي انواع چوب‌ها يا سنگ كه روي پروفيل پنجره دوجداره آلومینیومی چاپ شده و سپس در كوره پخته گشته وبسيار طبيعي بنظر مي‌رسد.