نصب پنجره دوجداره بدون تخریب

نصب پنجره دوجداره

نصب پنجره دوجداره بدون تخریب

از مهم ترین مزیت های درب و پنجره های دوجداره که برای خریداران از اهمیت ویژه ای برخوردار است نصب پنجره دوجداره بدون تخریب می باشد. متاسفانه ذهنیت برخی خریداران عزیز بدین گونه است که تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره حتما با تخریب دیوارها و گرد و خاک بسیار همراه است. در حالی که پروفیل بازسازی پنجره های دوجداره upvc به گونه ای طراحی شده است که بدون کوچکترین تخریب می توان آن را با استحکام و استقرار کاملا استاندارد تعویض و نصب کرد.

نصب پنجره دوجداره

پیش نیاز نصب پنجره دوجداره بدون تخریب
فریم انتظار با قوطی آهنی با ضخامت حداقل mm30 × ۶۰ که به صورت تراز و بدون خمیدگی و پیچیدگی در محل نصب پنجره ها نصب گردیده است یا سطح سنگ تراز که پنجره ها بر روی آن قرار می گیرد . البته قوطی آهنی ارجح تر است و نصب پنجره های دوجداره سریعتر و تمیزتر بر روی آن انجام می گیرد . در صورت ایجاد فریم انتظار باید در نظر داشته باشید که پیچ نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی حداقل ۲ سانتی متر در فریم آهنی فرو می رود. برخی مواقع مشاهده می شود که داخل فریم انتظار را با سیمان پر می کنند این موضوع موجب جلوگیری از فرو رفتن پیچ در فریم می شود و ممکن است مانع اتصال صحیح و محکم پنجره دوجداره upvc به فریم شود در ضمن علاوه بر اینکه زمان نصب را طولانی می کند هزینه نصب پنجره دوجداره بدون تخریب را نیز بالا می برد. در صورتی که در نظر دارید داخل فریم انتظار را پر نمایید بهتر است از فومهای مخصوص نصب پنجره دوجداره استفاده نمایید البته در فریم های توکار هیچ لزومی به این کار نمی باشد. در فریم های روکار از قبیل فریم های فرانسوی یا فریم هایی که در طبقه های اول ساختمان به منظور نصب حفاظ روکار نصب شده اند برای جلوگیری از انتقال دما پر کردن فریم با فوم تاحدودی از انتقال دما و صدا از طریق فریم جلوگیری می کند البته باید در نظر داشت که این فوم ها قابلیت اشتعال داشته و درجاها و زمانهایی که احتمال آتش گرفتن آنها می باشد نباید استفاده شوند .

نصب پنجره دوجداره

نحوه نصب پنجره دوجداره بدون تخریب
درب و پنجره هاي دوجداره upvc ابتدا به وسيله پيچ هاي مخصوص و استاندارد به قاب فلزي تعبيه شده در ساختمان متصل گرديده و سپس با فوم مخصوص درزگيري وعايق بندي مي شود. فوم مخصوص نصب پنجره های دوجداره در ابتدا به صورت پف کرده بوده و پس از چند ساعت سخت شده و با افزايش حجم خود باعث استحكام بسيار زيادي مي گردد.
مدت زمان انجام و نصب درب و پنجره دوجداره هر پروژه
به لحاظ آنكه توليد درب و پنجره دوجداره توسط شرکت پنجره ماندگار در کرج كاملاً مكانيزه بوده و با ماشين آلات پيشرفته انجام مي گيرد ، توليد آنها نسبت به درب و پنجره هاي آهني ، آلومينيومي سريع تر است. نصب درب و پنجره های دوجداره upvc نيز احتياج به عمليات بنايي نداشته و با پيچهاي مخصوص به ساختمان متصل شده و با فوم مخصوص درزگيري و عايق مي شود. به همين دليل عمليات نصب نيز بسيار سريع است.