نحوه تعویض پنجره آهنی با upvc

نحوه تعویض پنجره آهنی با upvc

نحوه تعویض پنجره آهنی با upvc

امروزه به دلیل اهمیت دادن به انرژی مصرفی و اقتصاد خانوارها تعویض درب و پنجره های آهنی با استقبال خریداران مواجه شده است. قابل ذکر است به دلیل سفارشی بودن ابعاد و طرح پنجره ها، پنجره دوجداره upvc جدید هیچگونه تغییری در شکل ظاهری پنجره های قدیمی ایجاد نمی کند در نتیجه تعویض پنجره های آهنی نمای ساختمان ها را بهم نمی ریزد.

تعویض پنجره دوجداره

در مطلب زیر نحوه تعویض پنجره آهنی با upvc را مرحله به مرحله توضیح داده ایم:
قبل از انجام عملیات تعویض پنجره آهنی با upvc ،باید پرده های پنجره مورد تعویض جدا شده و تمامی وسایل در فاصله ۱ الی ۲ متری قرار گیرند و با کاور پوشانده شوند تا گرد و غبار و براده های آهن برروی آنها قرار نگیردو در آخر مسیر حمل و نقل پنجره های دوجداره باید باز باشد تا احتمال برخورد ابزار با اشیا منزل در هنگام تعویض پنجره به حداقل برسد.
بعد از انجام این اقدامات، تمامی مراحل تعویض پنجره آهنی با upvc توسط اکیپ نصب حرفه ای این شرکت در کرج آغاز می گردد.
مرحله اول > برای شروع کار ابتدا لنگه ها و بازشو پنجره ها از لولا جدا شده و در کناری قرارداده می شود. سپس تمامی ستونهای افقی یا عمودی داخل قاب پنجره آهنی برش داده شده و نتیجه نهایی این کار، باقی ماندن کلاف یا فریم آهنی دور تا دور پنجره قدیمی است که چارچوب را در اختیار ما قرار می دهد.

تعویض پنجره قدیمی

مرحله دوم > در این مرحله درب و پنجره upvc دوجداره لبه دار که با پروفیل مخصوص بازسازی ساخته شده اند را داخل چارچوب قرار داده و آنرا به فریم پنجره آهنی پیچ می کنیم. در این حالت فریم پنجره آهنی در زیر پنجره دوجداره پنهان می شود و غیر قابل مشاهده است.

مرحله سوم > در مرحله آخر با استفاده از فوم و چسب های مخصوص دور تا دور پنجره، کاملا آب بندی و عایق بندی و تمامی درزها پوشانده می شود. سپس شیشه دوجداره و یا سه جداره را جایگذاری کرده و زوار پنجره را قرار می دهیم. در انتها کارشناسان نصب، رگلاژ درب و پنجره های دوجداره را انجام داده تا پروژه تعویض پنجره آهنی با upvc تکمیل شود.

برای تعویض درب و پنجره های قدیمی و حضور در محل سکونت یا اداره شما و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.