مزایا و معایب پنجره دوجداره upvc

پنجره دوجداره

مزایا و معایب پنجره دوجداره upvc

هر کالا دارای مزایا و معایب متعددی می باشد که پنجره دوجداره upvc نیز از این حیث مبرا نیست, پنجره دوجداره upvc دارای متریالی کاملاً عایق می باشد که استفاده از شیشه های یک ، دو و یا سه جداره می تواند میزان عایق بندی را در پنجره های دوجداره بسیار افزایش دهد. اما باید به این نکته توجه نمایید در صورتی که پروفیل upvc پنجره از کیفیت استانداردی تهیه نشده باشد و از مواد زاید و یا بازیافتی پی وی سی تهیه شده باشد با گذشت زمان موجب شکستگی و یا تغییر رنگ خواهد شد.

پنجره دوجداره upvc

مزایا و معایب پنجره دوجداره upvc

۱-امنیت بالا در پنجره دوجداره upvc
پروفیلهای پنجره دوجداره دارای گالوانیزه می باشند که همین امر موجب استحکام بخشیدن به پنجره ها در مقابل تغییرحالت و سبب ثبات یراق آلات نبز می باشد.
پنجره های دوجداره upvc با توجه به وجود قفل کننده های متعدد که در اطراف باز شو قراردارد ، علاوه بر عایق سازی مناسب و جذب شدن دو قسمت ثابت و بازشو پنجره ، موجب افزایش ایمنی و امنیت نیز می گردد.
۲- عایق صوت
پنجره های دوجداره به دلیل استفاده از PVC و طراحی داخلی (سطح مقطع) عایق صوت می باشد.
۳- تنوع رنگ در پنجره دوجداره upvc
با توجه به تکنولوژی خاص در رنگ آمیزی می توان رنگهای متنوعی را در پنجره های upvc سفارش داد.
۴-عایق در برابرنفوذ آب و گرد و غبار
پنجره های دوجداره، با استفاده از دو یا سه نوار آبندی در قسمت شیشه و بازشو و همچنین طراحی ویژه مقطع پروفیل upvc از نفوذ باد ، آب و گرد و غبار به داخل پنجره ها جلوگیری می کند .

عایق سرما گرما یو پی وی سی کرج

معایب پنجره دوجداره upvc
اگر در هنگام تولید درب و پنجره دوجداره upvc گالوانیزه کاربردی ناقص و یا از پروفیل باشد بعد از نصب موجب کج شدن و تغییر شکل درب و پنجره خواهد شده و در بیشتر مواقع موجب آوار شدن درب پنجره می شود و دیگر هیچگونه تعمیر و یا رگلاژی فایده ای نخواهد داشت. برخی از پیمانکاران ساختمان متاسفانه فقط به جنبه اقتصادی سفارش درب و پنجره دوجداره می اندیشند و به کیفیت و سابقه تولید کننده و رضایت مندی مشتریان اصلا توجه ندارند که همین امر موجب می شود برخی مشتریان از پنجره دوجداره خود ناراضی باشند. به هرحال سابقه طولانی تولیدکنندگان درب و پنجره دوجداره در رضایت مشتریان درب و پنجره مشتریان نیز موثر خواهد بود و مشتریان عاقل و باتجربه همیشه در درجه اول به دنبال کیفیت هستند و در درجه دوم به قیمت تمام شده پنجره توجه می نمایند. گروه صنعتی پنجره ماندگار در کرج با کادری مجرب و متخصص نیاز شما را از یک پنجره دو جداره upvc بدون عیب و نقص را برآورده میکند.