مزایای پنجره های upvc

مزایای پنجره های upvc

همانطور که میدانیم امروزه پنجره های upvc کاربرد بیشتری در ساخت و ساز دارند و به دلیل عملکرد بهینه در مصرف انرژی و دارا بودن ظاهری زیبا و سطحی هموار، بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. در صورت استفاده از پنجره‌های یو پی وی سی که دارای شیشه‌های دوجداره با فاصله پر شده از گاز آرگون باشند، دمای سطح شیشه داخلی و پروفیلها تقریباً با دمای هوای اتاق برابری می‌کند. در نتیجه احساس حرارتی مطلوبتری در تابستان و زمستان برای ساکنین که گاهی در مجاورت پنجره‌ها نیز قرار دارند ایجاد می‌شود.

مزایای یو پی وی سی
مزایای یو پی وی سی

درب و پنجره یوپی وی سی به عنوان درب و پنجره دوجداره نیز نامیده می‌شوند و این نامگذاری به دلیل استفاده از شیشه دوجداره است. این پنجره ها به دلیل عایق بودن بالا در برابر اتلاف انرژی دارای بیشترین مزیت نسبت به دیگر پنجره ها هستند.جنس این پنجره ها بر خلاف آلومینیوم غیر رساناست به این معنی که استفاده از آنها مانع از انتقال انرژی و در نتیجه اثبات دمای محیط می شوند

از دیگر مزایای مزایای پنجره های upvc میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
دوام و استحکام بالا ثبات رنگ و عدم نیاز به رنگ آمیزی

عایق بودن در برابر سرما و گرما

عایق بندی در برابر آلودگی‌های صوتی و گردو غبار

امکان ساخت و اجرای همه اشکال هندسی بدون محدودیت

تنوع بسیار بالا در بازشوها

امکان استفاده از یراق آلات الکترونیکی

غیر قابل اشتعال متناسب با شرایط مختلف آب و هوایی

مقاوم در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی

مزایای پنجره های upvc

شرکت پنجره ماندگار در کرج با بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته اروپائی و بهترین مواد اولیه و پیشرفته ترین نرم افزار و دانش فنی متخصصین خود در امر تولید و مونتاژ و همگام با تکنولوژی روز دنیا در این صنعت در آماده همکاری با شما عزیزان و کارفرمایان صنعت ساختمان می باشد.

مزایای پنجره کشویی یو پی وی سی