لکه بر درب پنجره یو پی وی سی در کرج

لکه بر درب پنجره یو پی وی سی در کرج : همانطور که در مزایای درب پنجره یو پی وی سی گفته شد یکی از ویژگی های فوق العاده درب پنجره از جنس یو پی وی سی در مقایسه با درب پنجره هایی که با سایر جنس ها اعم از چوبی، آلومینیومی و آهنی ساخته می شود، شستشوی راحت درب پنجره یو پی وی سی می باشد. از این رو در این پست قصد داریم تا به مشتریان عزیز در شهر کرج کمک کنیم در صورت دیدن لکه ای بر روی درب پنجره یو پی وی سی خود به راحتی و بدون نگرانی آن را پاک کنند.

لکه بر درب پنجره یو پی وی سی در کرج
لکه بر درب پنجره یو پی وی سی در کرج

امروزه نگهداری تمیز درب پنجره یو پی وی سی از مشکلات عمده بیشتر خانم های خانه دار می باشد. از الزامات تمیز نگهداشتن درب پنجره یو پی وی سی همچنین شست و شوی آنها استفاده از لکه بر های موجود در بازار می باشد. با گذشت زمان، درب پنجره یو پی وی سی تحت تاثیر انواع آلودگی ها قرار گرفته و لکه هایی بر روی آنها ایجاد می شود که زیبایی این درب پنجره ها را تحت تاثیر قرار میدهد. برای تمیز کردن سطوح درب پنجره یو پی وی سی می توان از روش های مختلفی استفاده کرد. استفاده از لکه بر های مخصوص درب پنجره یو پی وی سی یکی از این روش ها می باشد.

لکه بر درب پنجره یو پی وی سی در کرج

البته باید بدانید که برای پاک سازی تمامی لکه ها نیاز به استفاده از لکه بر مخصوص درب پنجره یو پی وی سی نمی باشد و می توان از وسایل بسیار ساده نیز برای تمیز کردن آنها استفاده کرد.

از لکه بر های مخصوص درب پنجره یو پی وی سی می توان به کرم پاک کننده یو پی وی سی که مخصوص پاک کردن لکه ها و چرک هایی می باشد که در طول زمان بر روی سطوح درب پنجره یو پی وی سی ایجاد شده است. استفاده از این کرم باعث شفافیت سطوح درب پنجره یو پی وی سی شده همچنین از کدر شدن رنگ آنها در طولانی مدت جلوگیری می کند.

لکه بر درب پنجره یو پی وی سی در کرج
لکه بر درب پنجره یو پی وی سی در کرج

لکه بر درب پنجره یو پی وی سی چه مزایایی دارد : 

۱- پاک کننده سطوح درب پنجره یو پی وی سی بدون خط انداختن بر روی آن و محافظت از سطوح

۲- درخشندگی جلوگیری از کدر شدن سطح درب پنجره یو پی وی سی

۳- لکه بر درب پنجره یو پی وی سی خاصیت آنتی باکتریال دارد.

۴- قابلیت استفاده تا آخرین قطره با توجه به نوع بسته بندی