لوازم دکوراتیو شیشه پنجره دوجداره

شیشه پنجره دوجداره دکوراتیو

لوازم دکوراتیو شیشه پنجره دوجداره

شیشه های پنجره دوجداره دکوراتیو یا جورجین بار در انواع مختلف و رنگ های متعددی ارائه داده می شوند. شیشه ای دوجداره جورجین بار یا دکوراتیو متشکل از پروفیل های آلومینیومی که فقط و فقط جنبه تزئینی دارند هستند و در رنگ های برنزی, سفید, طلایی و یا با طرح چوب موجود هستند.

پنجره یو پی وی سی

و اما شیشه های دوجداره تزئینی که موسوم به استین گلاس ( Stain Glass) هستند ترکیب زیبا و منحصر بفردی از شیشه های تراش خورده و فریم های برنزی میباشد.

شیشه های تراش خورده از جنش شیشه رفلکت برنز بوده که به تناسب قرارگیری در طرح به دقت بالا و ظرافت دقیق بریده شده و تراش خورده اند.این شیشه های تراش خورده در داخل فریمهای برنزی و یا سیلور نگه داشته میشود .

به تناسب طرح هر مدل در کنار شیشه های تراش خورده شیشه های اسید کاری شده نیز بکار گرفته شده است که از یک شیشه به ضخامت ۲ میلیمتر ساخته شده که برروی آن عملیات تراش کاری و اسیدکاری انجام میشود که ضمن اجازه عبور نور ترکیب بسیار زیبایی و منحصر بفردی را ایجاد میکند.

مجموعه فریمهای برنزی و شیشه تراش خورده و شیشه اسید کاری شده توسط دو شیشه محافظ در هر دو طرف محافظت میشود.

این مجموعه در واقع یک پنل به ضخامت ۲۰ میلیمتر میباشد که طرحهای مختلف آن ابعاد مشخصی دارند .

شیشه های دکوراتیو و جورجین بار

این پنلها در دربهای ورودی ساختمان مسکونی و اداری ، پارتیشنها و دربهای داخلی کاربرد دارند. در درب های دوجداره یو پی وی سی طرح چوب این دکوراتیوها نمای خاصی پیدا می کنند. برای بکار گیری این شیشه ها لازم است قبل از ساخت درب و پارتیشن از ابعاد شیشه مورد درخواست آگاهی پیدا کردو براساس آن درب یا پارتیشن ساخته شود.

 

یکی از مزیت های بسیار جالبی که شیشه های دوجداره دکوراتیو ها دارند این است که می توان طرح مورد دلخواه را در بین شیشه های دو جدار قرار داد بدون اینکه نگران آن باشیم که شیشه دکوراتیو داخل آن کثیف و گرد و غبار بگیرد. بنا بر این می توان طرح و نقش مورد نظر و دلخواه را به شرکت و کارخانه ی تولید آن سفارش داد تا آن را ما بین شیشه های دو جداره قرار دهند. این کار باعث شده است تا معماران ایده های بهتر و بیشتری را به وجود بیاورند و در اختیار مصرف کنندگان این گونه محصولات قرار دهند.