قیمت پنجره دوجداره کرج

خرید اینترنتی درب پنجره یو پی وی سی

قیمت پنجره دو جداره در کرج یا هر شهر و استانی دیگر باهم متفاوت است، قیمت پنجره دوجداره یک معادله دومجهولی است، زیرا پنجره دو جداره از متریال های مختلف و قیمت های مختلفی تشکیل شده است. پنجره دو جداره از ۴ نوع پروفیل تشکیل شده که هر کدام از لحاظ شکل ظاهری و قیمت متاوت هستند. معمولا قیمت پنجره دوجداره در کرج نباید با دیگر نمایندگان همین استان اختلاف چندانی داشته باشد.

عوامل تاثیرگذار در قيمت پنجره دو جداره یو پی وی سی

با توجه به اينکه امروزه شرکت های بسیار مختلف و توليد کنندگان متعددی در سطح کشور در زمینه تولید درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی فعالیت دارند گرفتن استعلام قیمت پنجره دوجداره را برای خریداران این نوع محصول بسیار دشوار کرده است. اين ضرورت ايجاد شد تا در این مطلب مختصر به بررسي قيمت درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی و عوامل تاثير گزار بر قيمت آن بپردازيم.

قیمت پنجره دوجداره کرج

خرید پنجره دوجداره

چه عواملی بر قیمت پنجره دوجداره تاثیر میگذارند ؟

۱- پروفيل درب و پنجره دوجداره
۲- يراق آلات درب و پنجره دوجداره
۳- شيشه های دوجداره دستی و یا کارگاهی
۴- فرآیند توليد درب و پنجره دوجداره
۵- نحوه نصب درب و پنجره دوجداره

حال به طور مختصر به بررسی و توضيح برخی از این عوامل مي پردازيم :

۱- پروفيل درب و پنجره دوجداره :

قيمت پروفيل درب و پنجره دوجداره در محاسبات قيمت درب و پنجره دوجداره بر اساس متراژ طول پروفیل ها مي باشد. با توجه به اينکه از چه برند پروفيل یو پی وی سی استفاده مي گردد. قيمت هر متر طول آن متفاوت مي باشد.
در داخل پروفيل هاي درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی حتما بايد از گالوانيزه اي با ضخامت ۱/۵ ميلي متردر تمام مقاطع پروفیل استفاده گردد در غير اينصورت پنجره های دوجداره یو پی وی سی از استحکام لازم و کافي برخوردار نخواهد بود.
قيمت متر طول پروفيل یو پی وی سی بر اساس نوع پروفيل آن، ضخامت گالوانيزه، و نوع لاستيک آب بندي ( epdm ) متفاوت مي باشد. بيشترين قيمت پروفيل یو پی وی سی مربوط به پروفيل هايي مي باشد, که استاندارد RAL و SKZ کشور آلمان را داشته باشند.

انتخاب شرکت پنجره دوجداره

متاسفانه ديده شده که جهت پايين آوردن قيمت متر طول پروفيل ها از گالوانيزه ای به ضخامت ۹/. يا ۱ ميلي متر استفاده مي کنند و يا اصلا داخل پنجره های دوجداره از گالوانيزه استفاده نمي کنند و همچنين بجاي استفاده از لاستيک هاي آب بندي epdm از لاستيک هاي سرخود و غير قابل تعويض استفاده مي کنند ، تنها در اين حالت است که قيمت پروفيل های یو پی وی سی را مي توان پايين آورد که اين کار اصلا مورد تاييد استاندارد نمي باشد و هرگز پنجره دوجداره عايق و مستحکمي را تشکيل نخواهد داد.
پس دقت فرماييد که که پروفيل داراي استاندارد RAL و SKZ آلمان باشد. داخل آن حتما از گالوانيزيه يکپارچه U شکل با ضخامت ۱/۵ ميلي متر و از لاستيک آب بندي epdm قابل تعويض استفاده شده باشد.

قیمت پنجره های یو پی وی سیقیمت پنجره های یو پی وی سی

۲- تاثير يراق بر قيمت درب و  پنجره دوجداره

بعد از پروفيل دومين عامل تاثير گزار بر قيمت پنجره دوجداره ، يراق پنجره یو پی وی سی مي باشد. يراق شامل لولاها، اسپانيولت و دستگيره مي باشد. قيمت آن براساس هر دست محاسبه مي گردد. دقت فرماييد که لولاها، دستگيره و اسپانيولت، همگي از يک برند باشد و علامت تجاري آن برند بر روي آن حک شده باشد.

قيمت يراق براساس کشور توليدکننده آن متفاوت است، بيشترين قيمت يراق آلات درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی مربوط به يراق آلات  شرکت Roto آلمان مي باشد که برحسب دوحالته، تک حالته، اورهانگ، فولکس واگني و يا کشويي متفاوت است. يراق هاي ترک موجود در بازار از کيفيت متوسط برخوردار هستند مثل يراق Vorne و يا Vhs که ساخت کشور ترکيه مي باشند و از يراق آلات گريد A ترکيه مي باشند.