قیمت درب و پنجره دوجداره ارسی در کرج

قیمت درب و پنجره دوجداره ارسی در کرج

قیمت درب و پنجره دوجداره ارسی در کرج : در دنیای مدرن امروز می توان در ایجاد بناهای ساختمانی و جهت حفظ و عدم از بین رفتن معماری سنتی ایرانی اسلامی با استفاده از پروفیل یو پی وی سی و شیشه های دوجداره رنگی پنجره هایی به سبک معماری ایرانی و اسلامی (درب و پنجره دوجداره ارسی) تولید کرد. شرکت درب و پنجره دوجداره ماندگار در کرج ارائه کننده درب و پنجره دوجداره ارسی در طرح های مختلف می باشد.

مشتریان عزیز میتوانند برای استعلام قیمت درب و پنجره دوجداره ارسی مورد نظر خود با بخش فروش شرکت درب و پنجره دوجداره ماندگار در کرج تماس حاصل فرمایند.

قیمت درب و پنجره دوجداره ارسی در کرج
قیمت درب و پنجره دوجداره ارسی در کرج

قیمت درب و پنجره دوجداره ارسی در کرج

کاربرد درب و پنجره دوجداره ارسی :

۱- در مرمت آثار باستانی و یا ساخت بناهایی به سبک معماری ایرانی و اسلامی می باشد.

۲- رستوران های سنتی

۳- اماکن سنتی مثل هتل ، کتابخانه

۴- مساجد و حسینیه ها

۵- ویلاهای مسکونی

۶- سفارتخانه های کشورهای اسلامی

درب و پنجره دوجداره ارسی با حفظ طرح و سبک معماری ایرانی، پنجره هایی بسیار عایق و با طول عمر بالا می باشد. همچنین این سبک درب و پنجره دوجداره جایگاه و نقش بسیار مهمی در معماری ایرانی دارد.

دلایل استفاده از درب و پنجره دوجداره ارسی (درب و پنجره هایی به سبک معماری ایرانی و اسلامی) و تاثیرات آن بر محیط :

۱- نور در درب و پنجره دوجداره ارسی : باعث تابش نور خورشید به صورت معتدل (نه کمتر نه بیشتر) به داخل خانه می شود.

قیمت درب و پنجره دوجداره ارسی در کرج
قیمت درب و پنجره دوجداره ارسی در کرج

۲- روانشناسی رنگ ها در درب و پنجره دوجداره ارسی : با توجه به قوانین در روانشناسی رنگ ها و تاثیر آن بر روی انسان هر رنگ تاثیر متفاوت و مخصوص به خود را بر روی انسان می گذارد که کنار هم قرار گرفتن رنگ های مختلف می تواند تاثیر رنگ های دیگر را خنثی کند و یا مقدار مناسب آن را تنظیم و تعدیل نماید.

بیشتر رنگ هایی که در درب و پنجره دوجداره ارسی استفاده می شود عبارتند از : لاجوردی قرمز، سبز و زرد می باشد. هر کدام از رنگ های فوق به تنهایی تاثیر روانشناسی مجزائی دارد.

۳- زیبایی در درب و پنجره دوجداره ارسی : ترکیب رنگ های مختلف و طرح های متنوعی که شیشه های رنگی را در کنار هم قرار می دهد زیبایی دلپذیری به این نوع درب و پنجره های که به سبک معماری ایرانی و اسلامی می باشد می دهد.

۴- محرمیت در درب و پنجره دوجداره ارسی : این نوع درب و پنجره دوجداره باعث محدودیت دید از بیرون به داخل خانه می شود.

۵- خواص صوتی در درب و پنجره دوجداره ارسی : اگر قطعات یک گره نسبت به هم زوایای مختلف پیدا کند جابجایی صوتی ایجاد می کند. این جابجایی تابع قوانین علم آکوستیک است. فرم های شش وجهی نیز دارای خواص صوتی هستند. درب و پنجره دوجداره ارسی نیز عمل انتقال صوت را انجام می دهند.

۶- دور کردن حشرات مزاحم : شیشه های رنگی با ایجاد نورهای رنگی باعث دور شدن و خارج شدن حشرات مزاحم از فضای بیرونی اتاق های دارای پنجره های ارسی می شوند.

قیمت درب و پنجره دوجداره ارسی در کرج

مزایا درب و پنجره دوجداره ارسی :

۱- حفظ سبک معماری سنتی ایرانی اسلامی

۲- عایق در برابر گرما، سرما، صدا، گرد و غبار

۳- کیفیت و طول عمر بالا

۴- قیمت مناسب تر نسبت به پنجره چوبی

۵- زیبایی

یکی از محصولات پنجره دوجداره ماندگار کرج تولید درب و پنجره دوجداره به سبک معماری سنتی ایرانی و یا به اصطلاح پنجره ها ارسی می باشد. برای اطلاع از قیمت و طرح مورد نظر خود با واحد فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.