قیمت درب آکاردئونی یو پی وی سی در کرج

پنجره دوجداره آکاردئونی

قیمت درب آکاردئونی یو پی وی سی در کرج : درب آکاردئونی یو پی وی سی یا Fold & Slide که به درب های تاشو نیز معروف هستند از انواع درب یو پی وی سی می باشند . این مدل از درب های یو پی وی سی بسیار جلب توجه می کنند و کارکرد آن برای عموم جالب است. درب آکاردئونی یو پی وی سی اغلب برای مکان هایی که عرض آن بسیار زیاد است استفاده می شود.

یکی از نکات جالب در مورد این نوع از درب های یو پی وی سی این است که می توان به هنگام نیاز کل درب و قسمت های میانی آن یعنی پروفیل های بازشو – یراق آلات – شیشه های دوجداره را در یک سمت چارچوب جمع کرده و فضای پشت درب بصورت کامل قابل دید شود بدون آنکه قسمتی از درب در مسیر دید وجود داشته باشد.

شرکت درب و پنجره یو پی وی سی ماندگار کرج ارائه کننده درب پنجره یو پی وی سی آکاردئونی و همچنین توری آکاردئونی که به توری پلیسه معروف است می باشد. محصولات این شرکت با بهترین و باکیفیت ترین  مواد ساخته شده و نیاز تمامی مشتریان را در کرج و حومه ی کرج برطرف می سازد.

خرید درب آکاردئونی یو پی وی سی در کرج

درب های آکاردئونی با جنس های مختلفی اعم از چوبی – آهنی – ترمال بریک – پلاستیکی – یو پی وی سی ساخته می شود که هر کدام در جایگاه خود کاربرد ویژه ای را دارد.

قیمت درب آکاردئونی یو پی وی سی در کرج

درب پنجره آکاردئونی یو پی وی سی قابلیت ۴ – ۷ لنگه شدن را دارند که هنگام باز شدن همه لنگه ها به روی یکدیگر قرار می گیرند.

مقایسه درب پنجره آکاردئونی (Fold & Slide) یو پی وی سی با پنجره فولکس واگنی (Tilt & Slide) :

۱- درب پنجره آکاردئونی نسبت به پنجره فولکس واگنی پیچیدگی های خاص بیشتری  را دارد.

۲- هنگام تولید، نصب و اجرا نوع کاربری و فواید این دو نوع پنجره دوجداره در ساختار ( جدا از بحث کنترل انرژی و کاهش صدا ) کاملا متفاوت از هم است.

خصوصیات درب پنجره آکاردئونی یو پی وی سی :

۱- استفاده از درب و پنجره آکاردئونی یو پی وی سی در فضاهای مختلف : از این نوع درب و پنجره های تاشو اغلب در فضاهایی مانند پذیرایی خانه هایی که به حیاط متصل هستند به عنوان دیوار جداکننده حیاط و پذیرایی استفاده می شود. این نوع درب و پنجره ها باعث جدا شدن دو محیط از هم می شود که می توان در مواقع لزوم دو محیط را با هم ادغام کرد.

درب یو پی وی سی آکاردئونی
درب یو پی وی سی آکاردئونی

۲- اشغال فضای کم درب آکاردئونی یو پی وی سی در حالت باز بودن : یکی از بزرگترین مزایای درب آکاردئونی یو پی وی سی اشغال فضای کم در حالت باز بودن است. درب آکاردئونی یو پی وی سی پس از بسته شدن بصورت منظم و فشرده قرار گرفته تا کمترین فضا را اشغال کند.