قیمت بهترین پروفیل پنجره upvc

بهترین پروفیل پنجره دوجداره

قیمت بهترین پروفیل پنجره upvc

پروفیل های متعددی در بازار کنونی درب و پنجره دوجداره موجود می باشند که از دلایل مهم اختلاف قیمت بهترین پروفیل پنجره upvc با پروفیل های ارزان قیمت می توان وزن پروفیل, کیفیت سطح پروفیل و دارا بودن گواهینامه های مختلف را نام برد که علاوه بر قیمت بر روی کیفیت نهایی محصول رابطه مستقیم دارند.

پروفیل یو پی وی سی

از عوامل مهم در ارزيابي کيفيت يک پنجره upvc، واکنش پروفيل یو پی وی سی در برابر نور و تابش خورشيد است. برخی سودجویان برای جذب مشتری قیمت پروفیل پنجره upvc را کاهش می دهند اما در راستای آن نیز از کیفیت محصول می کاهند و پنجره دوجداره یو پی وی سی با گدشت زمان تغییر رنگ و تغییر شکل می دهد.آنچه که باعث تغيير رنگ يا استحکام رنگ پروفيل upvc مي شود، ترکيب و فرمول استفاده از استابيلايزرها پايدارکننده هاي پودر pvc است. مهمترين استابيلايزر، تيتانيوم دي اکسايد است که ميزان مصرف اين مواد اوليه در تغيير يا پايداري رنگ پروفيل هاي يو پي وي سي نقش اساسي دارد. جنبه ديگري که در تعيين کيفيت درب و پنجره upvc استاندارد بايد مورد توجه قرار گيرد، بعد شيميايي پروفيل‌هاي upvc می باشد که متاسفانه به راحتي قابل شناسايي توسط مشتریان محترم نمی باشد و در اين مورد فقط بايد به استانداردها و گواهينامه‌هاي فني اکتفا کرد. پروفیل های upvc بی کیفیت و ارزان قیمت با گذشت زمان کوتاهی در نور آفتاب زرد شده و نیز بر اثر سرما ترد و شکننده می شوند.

پروفیل پنجره دوجداره

مواردی که نشانه دهنده بهترین پروفیل پنجره upvc می باشد:
• وزن پروفیل
• بدون لاستیک تولید شدن آن
• کیفیت سطح پروفیل صاف و براق
• دارا بودن گواهینامه مختلف اعم از استاندارد ها و تاییده ها رال آلمان ، بیمه نامه ها و …
• اکسترودر های تولید پروفیل از شرکت های معتبر اروپایی
• متنوع بودن پروفیل های تولید شده از لحاظ مقطعی و یا تنوع رنگ بندی و لمینیت
شرکت پنجره دوجداره ماندگار کرج در تولید پروفیل های خود از فناوری های روز دنیا استفاده می کند و با حساسیتی که در انتخاب مواد اولیه دارد, تلاش می کند کیفیت بسیار بالایی را به بازار عرضه نماید.