قیمت انواع پنجره دوجداره upvc

قیمت انواع پنجره دوجداره upvc

قیمت انواع پنجره دوجداره upvc

امروزه می توان قیمت انواع پنجره دوجداره upvc را تنها با داشتن ابعاد, نوع و تعداد بازشو های آن محاسبه کرد چرا که قیمت انواع پنجره دوجداره upvc به میزان پروفیل یو پی وی سی مصرفی بر اساس متر طول و مقدار شیشه دو سه جداره بر اساس متر مریع و تعداد یراق آلات بستگی دارد.

مهم ترین عامل تاثیرگذار در قیمت انواع پنجره دوجداره upvc جنس پروفیل مصرفی است چرا که این جزء بیشترین قسمت از درب و پنجره دوجداره upvc را در بر می گیرد خیلی از شرکت ها در تولید پروفیل نقش دارند که بعضی از شرکت ها دارای استاندارد کشوری و جهانی می باشند مانند شرکت ویستابست و بعضی از پروفیل ها فاقد مجوز می باشند به همین دلیل کیفیت مناسبی ندارند و دارای قیمت پایینی نیز هستند. قطعا هر ارزانی بی دلیل نمی باشد و قیمت انواع پنجره دوجداره upvc با پروفیل استاندارد با نوع بی کیفیت و غیراستاندارد آن متفاوت می باشد.
دومین عامل مهم یراق آلات می باشند, یراق آلات مصرفی در ساخت انواع پنجره دو جداره upvc شامل لولا، قفل، دستگیره ، اسپانیولیت و … می‌باشند که یک دست یراق را تشکیل می‌دهند و به صورت تعداد مورد مصرف در محاسبه قیمت وارد می‌گردد. سیلیکون و ماستیک مصرفی برای درز بندی و آب بندی در و پنجره دو جدارهدر هنگام نصب که معمولا برای هر پنجره به ابعاد استاندارد یک عدد محاسبه می‌شود. علاوه بر موارد فوق قیمت انواع پنجره دوجداره upvc برای ساختمان های نوساز با ساختمان هایی که درب و پنجره های آهنی و آلومینیومی داشته و تصمیم به تعویض آن با درب و پنجره دوجداره upvc را دارند متفاوت می باشد, علت این تفاوت نوع فریم مصرفی و نوع نصب آن می باشد.

یراق پنجره

قیمت انواع پنجره دوجداره upvc رنگی
درب و پنجره دوجداره upvc بطور معمول با پروفیل رنگ سفید عرضه می شوند . ولیکن در صورت تقاضای مشتری می توان از پروفیل های رنگی نیز استفاده کرد که طبیعتا داری قیمت بالاتری از پروفیل سفید می باشند. البته پروفیل های upvc رنگی نیز به دو گروه پروفیل رنگی و پروفیل لمینت شده تقسیم می شوند که هر یک دارای مشخصات و قیمت خاص خود هستند. لذا در مقایسه قیمت انواع پنجره دوجداره upvc بایستی هر یک از پروفیل ها را با مشابه خود مقایسه کرد تا بتوان با مقایسه صحیح به قیمت مناسب دست پیدا کرد.

برای اطلاع دقیق از قیمت انواع پنجره دوجداره upvc در کرج تماس حاصل فرمایید ( کارشناس فروش ۰۲۶۳۲۵۲۸۲۰۹ )