فروش پنجره وین تک کشویی در کرج

انواع پروفیل درب پنجره upvc وین تک

پنجره وین تک کشویی از محبوب ترین مدل های درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی است که بیشترین طرفداران درب و پنجره های دوجداره را به خود اختصاص داده است . این مدل در اتاق خواب ها کاربرد فراوانی دارد . پنجره وین تک کشویی در ۲ نوع ساخته میشوند.یک لنگه بازشو : که تنها یکی از لنگه های پنجره دوجداره وین تک، به صورت کشویی باز میشود.دو لنگه بازشو : هر دو لنگه ی پنجره دوجداره وین تک قابلیت باز شدن را به صورت کشویی دارند.شایان ذکر است که پنجره وین تک کشویی دوجداره دولنگه بازشو مخصوص فضاهایی که نیازمند گردش بیشتر هوا هستند مانند اتاق هایی که تنها یک پنجره دارند است.

فروش پنجره وین تک کشویی در کرج

از کاربردهای پرطرفدار این پنجره وین تک کشویی استفاده در آشپزخانه است زمانیکه محل قرار گرفتن پنجره در بالای سینک ظرفشویی یا کابینت ها باشد . راحتی باز و بست پنجره وین تک کشویی استفاده از آن را در اتاق خواب ها و آشپزخانه ها بسیار ایده آل کرده است . چون در هنگام باز و بست این پنجره های وین تک کشویی هیچ فضای داخلی و خارجی اشغال نمیشود .

پروفیل پنجره کشویی دوجداره

ترکیب ها و طرح های پنجره وین تک کشویی دوجداره یو پی وی سی:

پنجره دو لنگه وین تک کشویی با ابعاد یکسان

پنجره دو لنگه وین تک کشویی کوچک و بزرگ

پنجره دو لنگه وین تک کشویی در بالا

پنجره دو لنگه وین تک کشویی در پایین

بازشوهای لنگه‌های این نوع پنجره وین تک به صورت کشویی می‌باشد یعنی لنگه‌ها به صورت موازی و روی ریل مربوط به خود جا به جا می‌شوند. در جاهائیکه با محدودیت فضایی جهت باز شدن پنجره وین تک به سمت داخل مواجه هستیم، استفاده از این نوع پنجره وین تک کشویی توصیه می‌گردد و قطعا از نظر آب‌بندی در سطح پایین‌تری نسبت به لولائی دو حالت بازشو قرار می‌گیرد.این سری از محصولات پنجره وین تک به دو مجموعه تقسیم بندی می شود که هر دو مجموعه یک کارایی را دارند اما در میزان عایق بندی با یکدیگر تفاوت دارند.

فروش پنجره وین تک کشویی در کرج

قیمت فروش پنجره وین تک کشویی دوجداره شامل قیمت پروفیل کشویی وین تک، قیمت فروش یراق کشویی و شیشه دو یا چند جداره می باشد. پروفیل وین تک کشویی نسبت به دیگر پروفیل سری ۶۰ و ۷۰ ابعاد بزرگ تری دارد، به همین دلیل قیمت فروش پروفیل وین تک کشویی نسبت به دیگر پنجره های یو پی وی سی از قیمت بالاتری برخوردار است.

فروش پنجره وین تک کشوییی دوجداره در کرج:

قیمت پروفیل کشویی + قیمت شیشه دوجداره+ قیمت یراق کشویی

قیمت پروفیل کشویی > قیمت پروفیل معمولی

قیمت یراق دوحالته > قیمت یراق کشویی > قیمت یراق تک حالته

قیمت شیشه دوجداره در تمامی پنجره های دوجداره وین تک کشویی یکسان است.