فروش پنجره دوجداره ارسی در کرج

پنجره های ارسی

با توجه به ورود طرح ها و نمادهای مدرن غربی در ساخت بناهای ساختمانی و مسکونی و جهت حفظ و عدم از بین رفتن معماری سنتی ایرانی اسلامی، باید بتوانیم درب و پنجره های دوجداره طرح ارسی را با مواد عایق  قوی مانند یو پی وی سی و شیشه های دوجداره تولید نماییم، از اینرو شرکت پنجره ماندگار افتخار این را دارد که توانسته است با استفاده از پروفیل یو پی وی سی برای درب و پنجره ها و شیشه های دوجداره درب و پنجره های دوجداره ای به سبک معماری ایرانی و اسلامی یا همان طرح ارسی تولید کند.

فروش پنجره دوجداره ارسی در کرج

فروش درب و پنجره های دوجداره ارسی که به سبک معماری ایرانی هستند می توانند در مرمت آثار باستانی و یا در ساخت بناها و ساختمان هایی به سبک معماری ایرانی به کار برده شود.پنجره های دوجداره ارسی با حفظ طرح و سبک معماری ایرانی، پنجره هایی دوجداره بسیار عایق و با طول عمر بالا می باشند.درب و پنجره های دوجداره ارسی جایگاه و نقش بسیار مهمی را در معماری ایرانی داشته اند. درباره ریشه این واژه ˝ارسی˝ اختلاف نظر وجود دارد، اور به معنای بالاست و ارسی یعنی پنجره هایی با لنگه های بازشو و بالارونده.

فروش پنجره دوجداره upvc ارسی
فروش پنجره دوجداره upvc ارسی

فروش پنجره دوجداره ارسی در کرج

بنجامین در سفرنامه خود راجع به این پنجره دوجداره ارسی اینگونه می نویسد: ایرانیان به جای آنکه برای اتاقهای خود به شیوه های غربی از چندین نوع پنجره استفاده نمایند، همه را یکجا جمع کرده یک پنجره بزرگ یا ˝درگه˝ از سقف تا کف اتاق می رسد، برای اتاق در نظر می گیرند و این پنجره بزرگ را با قابهای مختلف به سه یا چهار قسمت تقسیم می کنند و در هر قسمت با به کار بردن شیشه های رنگی کوچک، نمای خارجی و داخلی زیبایی برای اتاق فراهم می آورند.

فروش پنجره های دوجداره ارسی در کرج با استفاده از پروفیل های یو پی وی سی طرح چوب و شیشه های دوجداره مخصوص صورت می پذیرد که علاوه بر عایق صوت و انرژی، هزینه کمتری را برای مصرف کننده شامل میشود. چوب مانند یو پی وی سی عایق نمی باشد .تولید و فروش پنجره های دوجداره ارسی با چوب بسیار پر هزینه تر از یو پی وی سی می باشد.  شما میتوانید درب و پنجره قدیمی منزل خود را تعویض نمایید، و پنجره ای دوجداره کاملا عایق اما به سبک معماری سنتی را جایگزین آن نمایید. خانه ای به سبک معماری ایرانی – اسلامی با پنجره هایی کاملا عایق و شیشه های دوجداره رنگی.