فروش توری پلیسه برند آنتی یووی

فروش توری پلیسه برند آنتی یووی

فروش توری پلیسه برند آنتی یووی،از خدمات ارائه شده ی ما به هموطنان گرامی می باشد. توری پلیسه مخصوص پنجره دوجداره یو پی وی سی است. این توری ها نسل جدید توری های پشه بند می باشد. توری پلیسه را به جای توری های ثابت سنتی می توان به کار گرفت. برای آشنایی بیشتر با با این نوع توری با ما همراه باشید.

فروش توری پلیسه برند آنتی یووی

فروش توری پلیسه ای در کرج مدل آنتی یووی به عنوان یکی از برندهای برتر توری های پلیسه، از تخصص های اصلی ما می باشد. برند آنتی یوی به عنوان یکی از برندهای برتر توانسته جایگاه مناسبی میان رقبای خود ایجاد کند. شرکت ما به عنوان واردکننده انواع تورهای پلیسه، برای شما دوستان عزیز تضمین کننده بهترین قیمت همراه با بهترین کیفیت است. ما این تضمین را به شما دوستان عزیز می دهیم که با یکبار تهیه ی این توری، برای سال های طولانی از محافظی مناسب برای پنجره ی upvc خود استفاده نمایید.

فروش توری پلیسه برند آنتی یووی
فروش توری پلیسه برند آنتی یووی

توری پلیسه برند آنتی یووی چیست؟

توری پلیسه را با نام آکاردئونی می شناسیم. این توری بروی پنجره های UPVC به کار می رود. با توجه به کارایی که دارد، می توان آن را برای تمامی درب و پنجره های دوجداره به کارگرفت. در فصولی که نیازی به آن ندارید، می توانید آن را جمع کنید. می توانیم توری پلیسه را به دو دسته افقی و دو طرفه تقسیم کنیم. توری افقی بر روی انواع پنجره های دوجداره، آهنی، آلومینیوم و چوبی قابل نصب است. می توان برای درب و پنجره هایی که در ارتفاع بالا نصب می شوند آن را به کار گرفت. توری پلیسه دو طرفه نیز برای پنجره های یو پی وی سی با پهنای زیاد به کار می روند. این توری با بسته شدن پنجره به شکل پلیسه جمه می شود. فروش توری پلیسه برند آنتی یووی با توجه به کارایی بالای طولانی، مورد توجه شرکت ما قرارگرفته است. شما میتوانید برای خرید پنجره دوجداره در کرج با شرکت ما تماس بگیرید.

فروش توری پلیسه آنتی یووی
فروش توری پلیسه آنتی یووی

مزایای استفاده از توری پلیسه آنتی یووی

مزایای زیادی را می توان برای توری پلیسه آنتی یووی برشمرد. از جمله: کاربری آسان برای مصرف کننده می باشد. استفاده در دو حالت عمودی افقی و قابلیت نصب در هرجهت متناسب با پنجره دوجداره. هم چنین قابلیت شستشو و نظافت راحت، استحکام بالا در برابر تابش نور آفتاب و آلودگی ها. از مزایای مهم این نوع توری این می باشد که محدودیت ابعاد ندارد. می توان به راحتی آن را متناسب با سایز پنجره دوجداره تطابق داد. هم چنین به راحتی و تنها با یک جاروبرقی قابل نظافت می باشد. فروش توری پلیسه برند آنتی یووی به صورت تخصصی در این شرکت انجام می گیرد. چنانچه به این نتیجه رسیده اید که باید از توری پلیسه آنتی یو وی استفاده نمایید، می توانید با ما تماس بگیرید.