فروش توری ریلی پنجره دوسه جداره در کرج

توری پنجره ای در کرج

نصب توری ریلی برای پنجره های دوسه جداره یو پی وی سی در تابستان از دغدغه های مهم اکثر خانواده هاست. با گرم شدن تدریجی هوا و نزدیک شدن به فصل تابستان، پنجره ها نیز یکی پس از دیگری باز شده و گردش هوا نسیم خنکی را به همراه می آورد. تبادل هوای داخل و خارج از منزل می تواند به بهبود کیفیت هوای مصرفی داخل منزل شما نیز منجر شود. اما با باز کردن پنجره ها ، مشکلات زیادی به وجود می آورد مانند ورود حشرات مزاحم به داخل منزل مسکونی. حشرات مزاحمی که به محض باز کردن پنجره ها به داخل منزل آمده و آسایش خانواده شما را بر هم می زنند.

توری پلیسه
توری پلیسه

بعضی از افراد برای جلوگیری از ورود حشرات مزاحم به داخل منزل خود همیشه درب و پنجره ها را بسته نگاه می دارند ، در حالی که به راحتی و با نصب توری برای پنجره های دو و سه جداره می توان برای همیشه مانع از ورود حشرات مزاحم به داخل محل سکونت خود شد.

فروش توری ریلی پنجره دوسه جداره در کرج

نصب و فروش توری ریلی پنجره دوسه جداره برای همه اتاق ها و حتی سرویس های بهداشتی ضروری است. هر گونه منفذی که ممکن است راه ورود حشرات مزاحم باشد باید با توری ریلی پوشانده شود.برای نصب توری ریلی روی پنجره ها باید انواع توری را بشناسید و بهترین نوع توری با توجه به جنس پنجره دو سه جداره را انتخاب کنید.قاب توری ریلی در دو نوع توری ریلی آلومینیوم و ریلی یو پی وی سی به صورت یکپارچه در سراسر کشور توسط متخصصین با تجربه شرکت ماندگار کار می شود و برای اکثر پنجره های دوسه جداره یو پی وی سی و حتی درب ها نیز می تواند کاربرد داشته باشد. نصب توری پنجره ریلی بر روی پنجره دوسه جداره نیازمند وجود فضای کافی برای جابه جایی توری و نیز نصب ریل می باشد که می بایست قبل از هر اقدامی توسط نصاب های شرکت ما بررسی شود.

فروش توری ریلی پنجره دوسه جداره در کرج

مزیت توری ریلی پنجره دوسه جداره در کرج :

استحکام بالا

 تطابق رنگ در پروفیل و قطعات آلومینیومی

 سهولت در رگلاژ و تنظیم توری توسط مصرف کننده

  قابلیت تولید بصورت عمودی و افقی

 قابلیت نصب در هر جهت

 امکان تولید در هر سایز و ابعاد و بر اساس سفارش مصرف کننده