شرکت فروش درب پنجره دوجداره upvc کرج

انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی

شرکت فروش درب پنجره دوجداره upvc کرج : امروزه به سبب مزایای قابل توجه درب پنجره دوجداره upvc مشتریان بسیاری در کرج به دنبال بهترین شرکت فروش درب پنجره دوجداره upvc کرج می باشند. شرکت فروش درب پنجره دوجداره upvc ماندگار کرج خدماتی چون تولید، فروش و نصب انواع درب پنجره دوجداره و انواع توری را به مشتریان خود در کرج و حومه ارائه می کند.

شرکت فروش درب پنجره دوجداره upvc کرج

مزایای درب پنجره دوجداره upvc : این نوع از درب پنجره های دوجداره که امروزه طرفداران زیادی را دارد دارای مزایای قابل توجهی می باشد.

ادرس پنجره دوجداره در کرج

۱-دارای عایق حرارتی و صوتی

۲-صرفه جویی در مصرف انرژی

۳-جلوگیری از ورود گرد و غبار و هوای گرم یا سرد به داخل

۴-دارای رنگ بندی متنوع

۵-نظافت آسان

۶-غیر قابل اشتعال

۷-قابل بازیافت

۸-ایجاد سبک سازی ساختمان و مقاوم در برابر زلزله

۹-تنوع در طرح و نوع بازشوها

۱۰-امکان نصب توری ، حفاظ ، کرکره و پرده های زیبا و خاص

البته هیچ چیز ساخته دست بشر بدون عیب نیست. درب پنجره دوجداره upvc نیز دارای عیب هایی می باشد اما به دلیل تعداد زیاد ویژگی های مثبت درب پنجره upvcت و مزیت همچنین کم بودن معایب آن ها می توان از ویژگی های منفی و معایب درب پنجره دوجداره upvc چشم پوشی کرد.

شرکت فروش درب پنجره دوجداره upvc کرج

انواع درب پنجره دوجداره upvc :

انواع پنجره دوجداره

۱- پنجره دوجداره upvc ثابت : از انواع پرکاربرد پنجره دوجداره upvc می باشد به این دلیل که در آن از یراق آلات استفاده نمی شود.

۲- پنجره دوجداره upvc تک حالته :بازشو پنجره دوجداره upvc تک حالته، باز شدن بر روی یک محور به صورت افقی می باشد.

۳- پنجره دوجداره upvc دو حالته : پنجره دوجداره upvc دو حالته، باز شدن روی دو محور افقی و عمودی با یک دستگیره است.

۴- پنجره دوجداره upvc دو لنگه بازشو (فرانسوی) : این نوع از پنجره های upvc به دلیل نداشتن فریم در وسط پنجره، باعث به وجود آمدن زاویه دید بیشتر و استفاده بهتر از فضای محیط اطراف می شود.

۵- پنجره دوجداره upvc کشویی (ریلی) : بازشو  پنجره دوجداره upvc کشویی به صورت ریلی در هر دو جهت چپ و راست می‌باشد. پنجره دوجداره کشویی خود به دو نوع، پنجره دو جداره کشویی تک ریل و پنجره دو جداره کشویی جفت ریل تقسیم بندی می شود.

۶-پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی : پروفیل یو پی وی سی مورد استفاده در این نوع از پنجره های دوجداره مانند سایر پنجره ها بوده اما یراق آلات آن نسبت به نمونه های دیگر گرانتر می باشد.

۷-پنجره دوجداره upvc آکاردئونی (تاشو) : درب پنجره دوجداره upvc آکاردئونی در فضاها و مکان هایی که عرض زیادی دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

همانطور که گفته شد شرکت درب پنجره دوجداره ماندگار در کرج علاوه بر تولید، فروش و نصب درب پنجره upvc فروش و نصب توری و پرده های مخصوص درب و پنجره دوجداره را نیز انجام می دهد.

انواع توری برای درب پنجره دوجداره upvc : 

توری پنجره

۱- توری پلیسه (آکاردئونی)

۲- توری رولینگ

۳- توری ثابت

۴- توری لولایی

انواع پرده برای درب پنجره دوجداره upvc :

پرده کرکره داخل شیشه دوجداره

۱- پرده کرکره

۲- پرده ایزوله