رنگ پنجره دوجداره

رنگ بندی پنجره های دوجداره

رنگ پنجره دوجداره

تنوع رنگ درب و پنجره یو پی وی سی شرکت پنجره ماندگارهر سلیقه ای را پوشش می دهد. رنگ پایه و اصلی پروفیل های درب و پنجره یو پی وی سی، به دلیل ترکیبات مواد اولیه سفید میباشد با این حال پروفیل های رنگی درب و پنجره یو پی وی سی برای معماران و گروه های عمرانی و یا حتی برای افرادی که برای تعویض پنجره های قدیمی منزل خود با پنجره یو پی وی سی اقدام میکنند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شرکت پنجره ماندگارمفتخر است با توجه به تنوع رنگ محصولات خود، این خواسته مشتریان عزیز خود را در انتخاب رنگ درب و پنجره یو پی وی سی ارج می نهد.

رنگ پنجره دوجداره

پروفیل های روکش شده (لمینت) یو پی وی سی :

پروفیل های لمینت مخصوص درب و پنجره یو پی وی سی برای ایجاد طرح های تزینی و برجسته رنگی جهت نماهای طرح چوب ساخته شدند و در کنار زیبایی امتیازاتی همچون ثبات رنگ در شرایط مختلف آب وهوایی، ضد خش بودن، دوام و استحکام نیز دارند و به راحتی نظافت می شوند. جنس روکش و چسب روکش در کیفیت این نوع پروفیل ها از اهمیت بسزایی برخوردار است. لازم بذکر است این نوع رنگ درب و پنجره یو پی وی سی دارای ضمانت می باشد.

رنگ پنجره دوجداره UPVC

در راستای ارج نهادن به سلایق مشتریان درب و پنجره یو پی وی سی ، این محصول در رنگ های متنوعی تولید می شود. با اینکه رنگ اصلی و پایه پروفیل های درب و پنجره دوجداره، سفید رنگ می باشد اما رنگ های دیگر این محصول برای پیمانکاران، معماران و مشتریانی که قصد تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره را دارند بسیار قابل توجه می باشد. درهمین خصوص شرکت های تولید کننده پروفیل پنجره یو پی وی سی مانند پنجره وین تک و پنجره ویستابست، گزینه های بیشتری در زمینه رنگ پنجره دوجداره در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

پنجره ماندگار