درب پنجره دو سه جداره یو پی وی سی

درب پنجره دو سه جداره یو پی وی سی

درب پنجره دو سه جداره یو پی وی سی

در ایران برای اولین بار در اواخر دهه ۵۰ واحد تولید پروفیل و ساخت درب پنجره دو سه جداره یو پی وی سی احداث گردید . با اینکه در سالهای بعد واحد های تولیدی دیگری در این زمینه احداث شد ، لیکن به دلایل مختلف واحد های موجود از تکنولوژی پیشرفته کنونی برخوردار نبوده و حجم عمده پروفیل upvc مصرفی واحدهای مونتاژ از منابع خارجی تأمین می گردید. اما خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی شرکت های بومی توانسته اند با ارائه بهترین کیفیت به مشتریان و خریداران محترم بازار داخلی را در دست بگیرند.

کیفیت تولید درب پنجره دو سه جداره یو پی وی سی

در این قسمت انتخاب کارخانه تولید کننده حائز اهمیت بوده و می‌تواند ضمانتی را برای کیفیت تولید به ما ارائه دهد. چراکه این محصول به دو شیوه کارگاهی و کارخانه ای تولید می‌گردد و طبیعتاً کارخانه هایی که دارای ماشین آلات صنعتی و استاندارد می‌باشند، می‌توانند تولیدات بهتری ارائه نمایند. عمده تفاوت آنها در دستگاه‌های جوش پنجره می‌باشد. چون کارگاه‌ها معمولاً دارای تجهیزات کوچک‌تری هستند، دارای دستگاه‌های جوش تک سر و یا دو سر می‌باشند. در حالی که کارخانه های مکانیزه، دارای دستگاه‌های سنگین چهار سرجوش همزمان بوده و این دستگاه‌ها در تولید و جوش قاب‌های پنجره، بالاترین کیفیت را ارائه می‌نماید تا محصول در طول زمان و با فشارهای جانبی دچار اشکال نشود.
علاوه بر توانمندی تولید، ما بایستی به تعهدات و گارانتی های شرکت تولیدکننده نیز اهمیت دهیم. چنانچه کارخانه به کیفیت تولید خود مطمئن باشد، ابایی برای ارائه گارانتی‌های بلند مدت نخواهد داشت.

 

نکاتی مهم در رابطه با گارانتی درب پنجره دو سه جداره یو پی وی سی

گارانتی درب پنجره دو سه جداره یو پی وی سی دارای اهمیت بسیار بالایی است چرا که ممکن است پس از مدتی درب و پنجره upvc اگر دارای تولید و نصب ضعیف باشند، دچار مشکل ‌شوند و اگر شما دارای گارانتی بدون قید و شرط نباشید، کسی هم به شما پاسخگو نخواهد بود . در انتخاب درب پنجره دو سه جداره یو پی وی سی و بررسی گارانتی شرکت تولید کننده موارد ذیل را حتماً مدنظر داشته باشید:
– حتماً گارانتی برای کارخانه تولید کننده درب پنجره دو سه جداره یو پی وی سی باشد نه برای تولید کننده پروفیل
– گارانتی می‌بایست تمامی اجزای پنجره دو جداره و سه جداره اعم از پروفیل یو پی وی سی، شیشه های دو یا سه جداره مصرفی و یراق آلات مصرفی را در بربگیرد.

امروزه استفاده از درب پنجره دو سه جداره یو پی وی سی در کرج رواج پیدا کرده است و مهم ترین دلیل عایق بندی آن ها در مقابل گرما, سرما, سر و صدا می باشد.