خصوصیت پنجره دوجداره یو پی وی سی

پنجره دوجداره

خصوصیت پنجره دوجداره یو پی وی سی

درب و پنجره های یو پی وی سی با سبک و زیبایی خود نور و زیبایی را به خانه شما می آورند. درب ها و پنجره های خانه شما نشان دهنده خصوصیات شخصیتی شما هستند. درب ها و پنجره های یو پی وی سی شرکت پنجره ماندگار پیشرو جهانی و از نظر فنی مطابق با استاندارد های بریتانیا هستند. این درب ها و پنجره ها انعطاف پذیری بسیار بالا در ایجاد منظره دید را به همراه طراحی زیبا و خوش فرم ترکیب می کنند. در عین حال که به کارآیی انرژی کمک می کنند، از نظر امنیتی بسیار خوب عمل کرده و همچنین در برابر تمام شرایط آب و هوایی مقاوم هستند.

درب ها و پنجره های یو پی وی سی در رنج بسیار متنوعی از رنگ ها از طرح چوب تا رنگ های ساده در دسترس می باشند. تنوع درب ها و پنجره های لولایی, فرانسوی و دوحالته ما می توانند به بازسازی فضای خانه شما کمک بسیار بزرگی بنمایند و آن را برای شما مطبوع و دلنشین کنند.

پنجره یو پی وی سی

این درب ها و پنجره های یو پی وی سی خصوصیاتی به شرح زیر دارند:

  • بازه کاملی از سایز، شکل، استایل و طراحی شیشه را در بر می گیرد.

  • پنجره های یو پی وی سی لولایی-از بالا بازشو یا بازشو به سمت بیرون، پنجره های کلنگی بازشو به طرف داخل، پنجره های فرانسوی، پنجره های خلیجی و انواع پنجره های هلالی و هندسی از جمله مواردی هستند که در بازه درب ها و پنجره های تولیدی ما می گنجند.

  • لیست جامعی از رنگ ها برای این درب ها و پنجره های یو پی وی سی موجود می باشد. از جمله طرح های چوبی و انواع رنگ های ساده.

  • پروفیل ۵ چنبر استفاده شده در این درب ها و پنجره های یو پی وی سی کارآیی انرژی را بالا می برد. همچنین استفاده از شیشه های دوجداره و سه جداره باعث می شود که کارآیی گرمایی این محصولات به درجه A++ در رتبه بندی رسمی بریتانیا دست یابد

    پنجره ماندگار
    پنجره ماندگار