خرید پنجره دوجداره خوب

پنجره دوجداره یو پی وی سی

خرید پنجره دوجداره خوب

پنجره یو پی وی سی خوب

در انتخاب درب و پنجر ه دوجداره چند آیتم را میبایست مد نظر داشت ،تا بتوان کاربری بالایی را از این محصول کسب کرد در تعویض پنجره های قدیمی طبیعتا ما به دنبال رفع معایب حاصله از پنجره های قدیمی و بهره بری از محاسن پنجره یو پی وی سی هستیم . بنا براین محصول مورد انتخاب میبایست در بالاترین کیفیت بکار گرفته شود تا ما بتوانیم از تمامی محاسن و برتری پنجره های یو پی وی سی بهره مند شویم…

_ مهمترین مباحث در انتخاب پنجره دوجدارهیو پی وی سی عبارتند از:
_ شناخت یراق آلات مناسب برای پنجره ها
_ شناخت از پروفیل مصرفی در ساخت پنجره دو جداره
_ بررسی و تحقیق در رابطه با کارخانه تولید کننده
_ اطلاع از ماشین آلات تولید کننده درب و پنجره
_ استفاده از تیم نصب کارآزموده
_ بررسی قیمت پنجره دو جداره یو پی وی سی محصول در مقایسه با سایر کارخانه های تولید کننده.

پنجره دوجداره ماندگار

در این جا ما به مبحث یراق آلات که یکی از اصلی ترین آیتم های تعیین کننده در کیفیت محصول می باشد میپردازیم همانطور که میدانیم با گران شدن نرخ ارز، بعضی از تولید کنندگان برای کاهش هزینه محصول خود، از یراق آلات بی کیفیت استفاده می کنند.
قطعات تشکیل دهنده یراق آلات تک حالته استاندارد یو پی وی سی …

یراق یو پی وی سی

_ اسپانیولیت
_ دستگیره ها
_ لولا
_ جلو قفلی
_ اسپانیولت: با کیفیت از آلیاژ مرغوب و از قسمت چرخ دنده تولید میگردد تا در طول زمان فرسوده نشود. در هنگام نصب روی پنجره های دو جداره اگر از یراق آلات بی کیفیت استفاده شود باعث شکستن دستگیره در هنگام نصب شده و یا هرز شدن پیچ دستگیره را به همراه خواهد داشت. جای پیچ ها در روی اسپانیولیت بسیار مهم است و بهتر است هر ۳۰ سانت یک پیج قرار گیرد. در سمت چرخ دنده بهتر است که پیچ ها به هم نزدیکتر بوده تا در اثر فشار دستگیره، اسپانیولیت از پروفیل جدا نشود
بهتر است مقدار روکش اسپانیولیت استاندارد باشد و تست مقاومت در آب و نمک را به مقدار۳۰۰ ساعت گذرانده باشد تا درب و پنجره در منطقه نمناک دچار خوردگی نشود.

اسپانیولیت درب یو پی وی سی

_ دستگیره ها : دستگیره پنجره دو جداره یو پی و سی معمولا از جنس آلومینیوم یا پلاستیک موجود است که البته بعضی از دستگیره ها از جنس آلومینیوم نامرغوب ساخته میشوند. در دستگیره های پنجره های یو پی وی سی نکته مهم که باید به آن توجه داشت ارتفاع آن است. زیرا این ارتفاع مانند اهرم عمل کرده و باعث فشار کمتر به آن در هنگام استفاده از پنجره میشود. در دستگیره های ارزان قیمت چون تولید کنندگان از وزن و ارتفاع آن کم میکنند این دستگیره ها شکننده بوده و زود میشکنند. باید در تولید پیچ دستگیره ازآلیاژ مرغوب استفاده نمود تا در هنگام استفاده و نصب روی پنجره یو پی سی شکسته نشود.

دستگیره پنجره ضد سرقت

_ لولا: باز شوی پنجره های یو پی وی سی تک حالته دارای لولای ۷۵ میلیمتری هستند و دارای وزنی استاندارد در حدود ۸۰ گرم بوده که کاهش وزن آن، باعث شکستن لولا و در نهایت باعث صدمه به پنجره میشود.
_ جلو قفلی : این قطعه اگر چه ساده به نظر می آید ولی نقش مهمی در کارکرد پنجره دو جداره یو پی وی سی ایفا میکند . وزن استاندارد آن در حدود ۱۳ گرم است که البته ۷ گرمی آن نیز موجود است که به دلیل وزن کمتر زود میشکند….

لولای درب دوجداره

پنجره ماندگار
پنجره ماندگار