تنوع رنگ پنجره دوجداره

پنجره رنگی

تنوع رنگ پنجره دوجداره

یکی از دغدغه هایی که معمولا ساکنین آپارتمان در تعویض و بهینه سازی پنجره های خود به یو پی وی سی پیش رو دارند نگرانی از عدم هماهنگی پنجره های یو پی وی سی با نمای ایجاد شده با پنجره های موجودشان که معمولا یا بصورت آلومینیوم، فلزی یا چوبی است می باشد.
شاید این نگرانی تا سال ۱۳۸۸ وارد و بجا بوده است چرا که تا آن زمان عمدتا پروفیلهای پنجره یو پی وی سی با تک رنگ سفید عرضه می شد و تنوع فرمها نیز محدود به ابعاد و اشکال ساده بود…

تنوع رنگ پنجره دوجداره

ولی با توسعه صنعت یو پی وی سی و متریال تشکیل دهنده پروفیلهای درب و پنجره، اتصالات و همچنین بالا رفتن توان فنی و اجرایی متخصصین این صنعت، پیشرفتی شگرف در کاربرد پنجره یو پی وی سی پدید آمد.
بطوریکه امروزه با چنان کاربرد و تنوع رنگ و فرمی میتوان این نوع پنجره را عرضه کرد که میتوان گفت تقریبا تمامی اشکال، رنگها وفرمهای کلاسیک و مدرن از هر جنس و متریال را میتواند پوشش داده و کاملا همسان با نمای قبلی و سایر پنجره های نمای موجود ساختمان تولید و عرضه گردد .

البته باید خاطر نشان کرد که شرکتهای محدودی از این پتانسیل و قابلیت انعطاف یو پی وی سی بهره برده و توان تولید و اجرای موارد فوق را دارند.
چراکه تجربه آنالیز پنجره واقع در نمای موجود و انتخاب همسان معادل یو پی وی سی آن نیاز به توان فنی و تولیدی خاصی دارد که شرکتهای انگشت شماری از آن بهرمند هستند .

شرکت پنجره ماندگار با تجمیع تیم تخصصی تولید و اجرایی، صدها پروژه که کارفرمایان آنها نگران تطبیق پنجره های تعویضی با نمای قبلی ساختمان بوده اند را با موفقیت و سربلندی به انجام رسانیده است.
در تصویر فوقانی همانطور که مشاهده میشود در نمای رو به خیابان ساختمان که دارای پنجره های فلزی تک جداره بوده و مشکل آلودگی صوتی ساکنین را آزار میداده است پنجره ها کاملا همسان با نمای شمالی تولید و با پنجره های قبلی تعویض شده است.
لازم به ذکر است که رنگ پنجره های یو پی وی سی به دو صورت رنگ شده و لمینیت امکان پذیر است که هر کدام محاسن خود را دارد.

پنجره یو پی وی سی

طبیعی است که لمینیت دارای بافت و طرح رنگی بوده و بطور کلی ظریف تر از رنگ میباشد. ولی رنگ یو پی وی سی بدلیل اینکه بصورت استاتیک سولوکو انجام میپذیرد دارای مقاومت بالاتری میباشد .
در تصویر زیر همانطور که مشاهده مینمایید پنجره های نما از جنس یو پی وی سی رنگی بوده و کاملا همسان با نمای ساختمان بصورت کاربردی و دکورتیو بکار گرفته شده است .

نکته ای که در استفاده از پروفیلهای رنگی میتوان مورد توجه قرار داد این است که میتوان ازهر طرف نما چه بیرون و چه داخل پنجره از دو رنگ مختلف استفاده کرد یا اینکه فقط یک طرف پروفیل ( نمای بیرونی همسان با نمای کلی ساختمان) را رنگی استفاده کرد .
این کار باعث میشود که بتوانیم نمای داخلی را همسان با نما و دکوراسیون داخلی انتخاب کنیم.

پنجره ماندگار
پنجره ماندگار