تنوع درب پنجره یو پی وی سی

پنجره یو پی وی سی

تنوع درب پنجره یو پی وی سی

اگر در حال ساخت و ساز هستید و یا قصد خرید منزل را دارید اولین نکته ای که باید توجه کرد بحث نور ساختمان و منزلتان است. در بحث ساخت وساز از پنجره های یو پی وی سی با عرض و ارتفاع زیاد استفاده کنید.
در سبک دکوراسیون مدرن نور نقش مهمی را ایفا می کند به همین منظور است که باید به پنجره توجه داشت و نیز دیوار و پرده ها را رنگ روشن در نظر گرفت.

خرید پنجره یو پی وی سی

راه کارهای که پنجره یو پی وی سی در دکوراسیون بهتر و هماهنگی بیشتری داشته باشد:
۱- برای اینکه پنجره ها جلوه بهتری داشته باشند می توان از توری های فلزی طرح دار فرفورژه استفاده کرد که مانع دید از بیرون به داخل شود و در عین حال موجب زیبایی هم خواهد شد.
۲- یکی از ایده ها و فکر های جالب برای پنجره های خانه این است که از پنجره های کرکره ای و تاشو در دکوراسیون داخلی منزل بهره گرفت. پنجره هایی که همچون آکاردئون باز و بسته می شوند و در عین حال بر روی خود کرکره نیز دارند و بسیار فضای منزل یا محل کار را مدرن خواهند کرد.
۳- روش دیگر این است که کرکره هایی هم اندازه و ابعاد شیشه پنجره هستند استفاده می کنیم که دید از بیرون نداشته باشد ولی در عین حال زیبایی پنجره پا بر جاست.

پنجره یو پی وی سی رنگی

۴- طرح دیگری که می توان برای پنجره ها انتخاب کرد این است که از شیشه های مات و طرح دار و حتی رنگی آن استفاده نمود و اگر دکوراسیون شما سنتی است می توان از شیشه های رنگی بسیار تند و عمیق با بهره گیری از سبکها و رنگهای مدرن استفاده کرد تا به خوبی پنجره منزل تان را زیبا کند. اگر که از پنجره های یو پی وی سی و یا الومینیومی استفاده می کنیم چه بهتر که آنها رنگی و طوری انتخاب کنیم که به رنگ دکوراسیون منزل مان بیاید. مثلا اگر در دکوراسیون چوب کار شده، از پنجره طرح چوب استفاده کنیم تا زیبایی و جلوه ویژه ای به فضا بدهد.
۵- همچنین در دکوراسیون بیرونی ، هنگامی که در نمای ساختمان ترکیب سنگ و چوب به کار رفته باشد میتوان از پنجره های یو پی وی سی با طرح چوب و یا لمینت طرح چوب استفاده نمود.

پنجره ماندگار
پنجره ماندگار