تعویض درب دو جداره بدون تخریب با هزینه کم

تعویض درب و پنجره آهنی در کرج

تعویض درب دو جداره بدون تخریب با هزینه کم,امروزه به دلیل پایان پذیر بودن منابع انرژی ، صرفه جوئی در مصرف آن بشدت مورد توجه برنامه ریزان اقتصادی قرار گرفته است. تعویض درب پنجره قدیمی با پنجره دو جداره بدون تخریب یکی از راه حل های مناسب برای کاهش مصرف انرژی و هم چنین کاهش هزینه ها می باشد.

تعویض درب دو جداره بدون تخریب با هزینه کم

یکی از دغدغه‌های مشتریان و افراد برای تعویض درب ورودی ساختمان ، نگرانی از تخریب و آسیب دیدگی نمای ساختمان خود است. نمای ساختمانی که شاید قدیمی و خیلی ارزشمند برای آنها باشد. اما شرکت ماندگار این تضمین می‌دهد که کار تعویض درب بدون تخریب نما انجام شود. کارشناسان و مشاورین ما برای هر خانه‌ای با توجه به نما و نوع مهندسی آن، درب‌های ورودی خاص و منحصر بفرد ارائه می‌دهند.

مراحل تعویض بدون تخریب

  1.     اندازه گیری عرض و ارتفاع در از سمت داخل
  2.     تماس تلفنی و دریافت قیمت تقریبی از همکاران ما
  3.     دریافت تصاویر دموی در طراحی شده برای منزل شما
  4.     بازدید حضوری و اندازه گیری دقیق ابعاد پنجره های شما
  5.     تولید درب بر اساس ابعاد تایید شده و سپس حمل آنها

ویژگی و وظایف تعویض درب و دوجداره

  •     تجربه کافی در ساخت و نصب پنجره دوجداره را داشته باشد و برای کسب تخصص، کار در کارگاه تولیدی پنجره دوجداره upvc و آلومینیوم را تجربه کرده باشد.
  •     اصلی‌ترین خصوصیت نصاب پنجره دوجداره upvc دقیق بودن اوست. اندازه گیری دقیق برای نصب و ساخت درب و پنجره دوجداره، علاوه بر اینکه رگلاژ را تحت شعاع قرار می‌دهد، باعث ماندگاری پنجره دوجداره می‌شود.
  •     یک نصاب خوب، باید هنگام نصب درب دوجداره، آب بندی و درزگیری را به طور کامل و اصولی انجام دهد و از خروج گرما و صدا جلوگیر کند.
  •     باید هنگام نصب درب و پنجره دوجداره، شرایط آب و هوایی را در نظر بگیرد که پنجره در گذر زمان، دچار خمیدگی و شکستگی نشود.

 

بهترین زمان برای تعویض درب چوبی
  •  از بالای درب تا لبه بالایی هر محل لولا را اندازه بگیرید. در هنگام تعویض درب چوبی برای سفارش درب فلزی این اندازه‌گیری‌ها و هم چنین تعداد کل لولاها را در نظر بگیرید.
  • لبه قفل درب را بررسی کنید. از بالای درب به خط مرکزی قفل (از جایی که قفل یا پیچ از سمت درب یا دستگیره گسترش می یابد) اندازه گیری کنید.
  • درب فلزی جدید خود را خریداری کنید. اگر درب آپارتمان شما با ابعاد درب چوبی قدیمی با لولا و محل قفل دقیق مطابقت ندارد، شما باید یک درب فلزی سفارشی را سفارش دهید.