تعمیرات درب پنجره دوجداره

پنجره یو پی وی سی

رگلاژ پنجره

تعمیرات درب پنجره دوجداره

از جمله مشکلاتی که خریداران درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی و آلمینیوم بعداز از خرید با آن مواجه اند اینست که پس از مدتی در میابند که درب و پنجره دیگر آن کیفیت روز اول را ندارند و دچار مشکل هستند.

خیلی وقت ها برای خودمان پیش امده که لوازم و ابزارهایی در منزل دچار ایراد شده وآچار به دست شدیم تا ایرادات را رفع کرده و کارایی را به لوازم مورد نظر بازگردانیم اما پنجره های دوجداره از این امکان برخوردار نیستند که افراد عادی بتوانند تعمیرات و حتی رگلاژ را انجام دهند ، زیرا در بحث تعمیر پنجره دوجداره یو پی وی سی و یا آلمینیومی باید به خوبی با بخش های مختلف آشنا بوده و علاوه بر تخصص و دانش ، تجربه لازمه نتیجه مناسب است.

تعمیرات پنجره یو پی وی سی با تعمیرات پنجره آلمینیومی کاملا متفاوت است و تعداد اندکی از تعمیرکاران با سازوکار هر دو آشنا هستند، دلیل این تفاوت در پارامترهای ساخت و مواد اولیه و یراق الاتی است که به کار رفته است، در بخش تفاوت پنجره یو پی وی سی و آلومینیوم این موارد را مورد بررسی قرار دادیم.

زمانی که افراد خود اقدام به تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره می کنند شروع به دستکاری تمامی قسمت های پنجره می کنند تا شاید ایراد را بر طرف کنند اما این کار فقط وضعیت را بدتر می کند زیرا اگه در یراق الات تغییراتی دهند به طور کاملا دستگیره و قفل از کار می افتد و اگر زهوار را خارج کرده و شیشه دوجداره را جابه جا کنند و یا جای زیر شیشه ها را تغییر دهند دیگر لنگه در قاب محکم نمی شود و از رگلاژ خارج می شود و امکان شکستن شیشه تا حدود زیادی بالا می رود.

تعمیرات پنجره دوجداره

همان طور که در قسمت های مختلف توضیح دادیم پنجره دوجداره از بخش های مختلفی تشکیل شده است که هر یک برای انجام وظیفه ای طراحی و ساخته شده است اما تمامی این قطعات باید موازی و به طور دقیق تنظیم شوند تا پنجره دوجداره به خوبی کار کند و استحکام کافی را داشته باشد.

مسئله ی دیگری که وجود دارد این است که اگر افراد خود اقدام به تعمیر پنجره دو جداره یو پی وی سی و آلومینیوم کنند ممکن است پروفیل پنجره دوجداره دچار مشکل شود و حتی در مواردی لولای لنگه شکسته و می افتد که هزینه های سنگینی را به وجود می اورد.

تعمیرات پنجره کرج و رگلاژ پنجره های دوجداره یو پی وی سی و آلومینیوم را جدی بگیرید و در اولین فرصت با تعمیرکار معتبر تماس بگیرید تا از ایرادات بعدی جلوگیری کنید.

خیلی جالب است که عده ای از مردم حتی در کلان شهرها در زمستان از نایلون و پتو برای عایق بندی پنجره های قدیمی و یا حتی دوجداره استفاده می کنند و به دلیل آگاهی کمی که از پنجره های دوجداره دارند دنبال راه حل های درست نمی گردند در حالی که اساس پنجره دوجداره عایق بندی و درزگیری و بهینه سازی حرارت و دمای منازل و ساختمان ها است و به راحتی و صرف هزینه اندک می توان تمامی ایرادات را برطرف کرده و علاوه بر کاهش هزینه های جاری ، جای اسایش و ارامش را برای خود به ارمغان بیاورید.