بهترین مارک یراق آلات پنجره دوجداره

بهترین مارک یراق آلات پنجره دوجداره یو پی وی سی ماندگار

بهترین مارک یراق آلات پنجره دوجداره : از اصلی ترین و مهم ترین اجزای تعیین کننده در کیفیت درب پنجره های دوجداره یو پی یو سی یراق آلات می باشد. یراق آلات مصرفی در نحوه عملکرد و نوع بازشو درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی نقش اساسی را ایفا می کنند.

چیزی که خرید درب و پنجره دوجداره ماندگار بیشتر حائز اهمیت است نوع یراق آلات مصرفی آن می باشد. از بهترین مارک یراق آلات پنجره دوجداره می توان یراق آلاتی را نام برد که توسط کشور آلمان ساخته میشود و توسط نمایندگی های فعال در ایران به فروش می رسند.

جنس یراق آلات درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی ارتباطی مستقیم بر روی کیفیت و کاربری پنجره دارد. این شرکت در تولید پنجره های خود از بهترین مارک یراق آلات پنجره دوجداره استفاده می کند .

بهترین مارک یراق آلات پنجره دوجداره
بهترین مارک یراق آلات پنجره دوجداره

بهترین مارک یراق آلات پنجره دوجداره

نکات مهم برای انتخاب بهترین مارک یراق آلات پنجره دوجداره :

۱- ایمنی و ضدسرقت بودن پنجره دوجداره یو پی وی سی :

بحث ایمنی و ضدسرقت بودن در تمام انتخابات انسان نقش به سزایی دارد. یراق آلات پنجره دوجداره باید به گونه ای طراحی شود که ورود افراد از بیرون به داخل را غیر ممکن سازد که این امر به وسیله طراحی و هندسه های خاص در مکانیزم یراق پنجره صورت می پذیرد.

۲- تحمل و مهار وزن لنگه بازشو و شیشه و سایر ملزومات :

اندازه بازشو ها در پنجره ها یکسان نیستند. وزن هر لنگه بازشو با توجه به مصرف و نوع پروفیل و شیشه دوجداره آن متفاوت است به همین خاطر باید یراق آلات مناسبی برای هر پنجره انتخاب شود که بتواند وزن وارده را تحمل کند و در مدت زمان باعث افت لنگه پنجره دوجداره نشود.

این مسئله می تواند سبب خارج شدن لنگه از رگلاژ گردد که باعث بوجود آمدن مشکلات فراوان در باز و بسته کردن پنجره دوجداره upvc می گردد.

۳- آب بندی کامل پنجره :

در زندگی صنعتی و شهری امروزه یکی از مهمترین مسائل جلوگیری از گرد و غبار و هوای آلوده به داخل واحدهای ساختمانی می باشد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

اگر یراق آلات پنجره دوجداره یو پی وی سی تولید شده براساس استاندارد های موجود نباشد عملیات فیتینگ میان لاستیک آبندی و پروفیل به درستی صورت نمی پذیرد و در نتیجه پنجره تولید شده انتظارات این بحث را به درستی برآورده نمی سازد.

۴- مقاومت یراق آلات در برابر هر گونه آب و هوا و خوردگی :

با توجه به متنوع بودن آب و هوای منطقه کشور ما و همچنین وجود سرما و گرما، رطوبت و بارندگی می بایست یراق آلات انتخابی در برابر مسائل یاد شده مقاوم باشد تا باعث خوردگی یراق آلات و یا درگیری بین قطعات یراق در پنجره دوجداره یو پی وی سی در مدت زمان نگردد.

بهترین مارک یراق آلات پنجره دوجداره
بهترین مارک یراق آلات پنجره دوجداره

بهترین مارک یراق آلات پنجره دوجداره

با توجه به نوع یراق آلاتی که در درب و پنجره های دوجداره بکار می رود، انواع مختلف بازشو قابل ساخت می باشد.

۱- تک حالت (Turn)

۲- کلنگی یا یراق سرویسی پنجره (Tilt)

۳- دو حالته(Tilt & Turn)

۴- کشویی (Sliding)

۵- فولکس واگنی (Tilt & Sliding)

۶- تاشو

۷- دولنگه بازشوی مولیون متحرک یا T بازشو یا فرانسوی