بهترین درب پنجره دوجداره یو پی وی سی

بهترین درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی

بهترین درب پنجره دوجداره یو پی وی سی

این شرکت تولید کننده بهترین درب پنجره دوجداره یو پی وی سی در کرج می باشد که محصولات خود را مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی در طرح ها و مدل های متنوع تولید می نماید. درب پنجره دوجداره یو پی وی سی مناسب ترین انتخاب برای هر ساختمانی می باشد چرا که علاوه بر زیبایی ظاهری و مدرن دارای مزیت های بی شماری از قبیل امنیت, دوام و مانع ورود بسیاری از آلاینده های صوتی و تنفسی نیز می باشد.

بهترین پنجره دوجداره

مزایای بهترین درب پنجره دوجداره یو پی وی سی:

نگهداری آسان از بهترین درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی
بازشو درب پنجره دوجداره یو پی وی سی بسیار سبک وزن هستند. بهترین جنس یو پی وی سی بادوام بوده و هرگز پوسیده نمی شود. همچنین گزینه ای دارند با عنوان شیشه های خود پاک شونده. طراحی بازشوها به صورتی است که تمیز کردن شیشه های بیرونی از داخل بسیار ساده است.

افزایش امنیت
در پنجره هاي یو پی وی سی دو جداره به علت وجود يراق آلات و چفت هاي جديد و امكان طراحي پروفيل هاي امنيتي، ايمني پنجره نسبت به پنجره های قدیمی چندين برابر شده است.

گارانتی بهترین درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی
بازشوهای پنجره یو پی وی سی دارای گارانتی هستند و این گارانتی به هر نوع و مدلی از این درب ها و پنجره ها و همچنین به نصب آنها تعلق می گیرد.

عايق بندي صدايي و گرمايي

يكي از دلايل رشد درب پنجره هاي upvc عايق كاري ساختمان است. میزان عایق بندی پنجره های یو پی وی سی دو جداره به شیشه، نوع پروفیل، یراق آلات، نصب، فرایند تولید و مونتاژ، ماشین آلات مورد استفاده در خط تولید و نوع پروفیل گالوانیزه درون پنجره و … بستگي دارد كه در پروفيل هاي با كيفيت بالا و عالي و استفاده از شيشه هاي چند جداره اين عايق كاري به بهترين حال انجام مي پذيرد.

شرکت صنعتی ماندگار یکی از بزرگترین و مورد اعتماد ترین نام ها در صنعت تولید درب پنجره دوجداره یو پی وی سی می باشد. این شرکت در کرج با بهره گیری ازبهترین برندها و شرکت های تولید کننده مواد اولیه درب پنجره دو جداره upvc کیفیتی درخور خریداران را در اختیارشان قرار می دهد. خط تولید درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی این شرکت به صورت تمام اتوماتیک و با استفاده از دستگاههای روز دنیا طراحی شده است و بدین ترتیب اتصال قطعات مختلف به بهترین نحو ممکن انجام می گیرد.