انواع درب پنجره upvc وین تک در کرج

انواع درب پنجره upvc وین تک در کرج

انواع درب پنجره upvc وین تک در کرج : درب و پنجره های upvc توانسته  در زندگی امروز ما و ساختمان های مدرن جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهد. زیا که این پنجره ها علاوه بر زیبایی ظاهری و ظرافت در طراحی و استایل دارای مزیت ها و ویژگی های بسیاری مانند عایق حرارتی و صدا می باشد.

نصب انواع درب پنجره upvc وین تک در کرج

انواع درب پنجره upvc وین تک در کرج

درب و پنجره های یو پی وی سی دارای انواع متفاوتی چه از نظر فریم و پروفیل و چه از نظر ظاهری و… می باشند. شما می توانید به راحتی سبک و استایل متناسب با دیزاین داخلی ساختمان و همینطور نمای بیرونی را طراحی نمایید. درب و پنجره های upvc در شکل های هندسی متفاوتی مثل : محدب، دایره، هلالی، مثلث، مستطیل و یا دایره  در بازار ایران طراحی و نصب می شوند.

انواع پروفیل پنجره دوجداره بسیار گسترده است . شاید تا کنون از برند نام آشنای وین تک چیزی شنیده باشید. این برند اروپایی توانسته با کیفیت بالای پروفیل های تولیدی خود چهت ساخت در و پنجره های دو جداره و سه جداره سهم قابل توجهی را به خود اختصاص دهد.

فروش انواع درب پنجره upvc وین تک در کرج

فروش انواع درب پنجره upvc وین تک در کرج

شرکت ما به عنوان نمایندگی رسمی درب و پنجره وین تک در کرج در زمینه های طراحی و ساخت در و پنجره یو پی وی سی، نصب و تعویض درب و پنجره upvc وین تک، فروش در و پنجره وین تک در کرج فعال می باشد. ما به کمک کادری مجرب و کارآزموده و همچنین تولید و ساخت پنجره های دوجداره از بهترین مواد اولیه وین تک و همینطور جدید ترین و به روز ترین تکنولوژی روز بازار آماده هستیم تا پنجره های قدیمی و فرسوده و آهنی شما را با کمترین هزینه بازسازی تعویض کنیم.

اگر به دنبال این هستید که دیگری اثری از پنجره های قدیمی و آهنی را در منازل خود نبینید و به زیبایی و ساختار و دکوراسیون داخلی اهمیت می دهید کافیست با ما تماس بگیرید، در کمترین زمان ممکن پیش فاکتور شما ارسال و پنجره مد نظر شما طراحی و نصب و اجرا می گردد.

جهت سفارش و یا اطلاع از هزینه ها می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

پنجره ماندگار