انواع درب پنجره فولکس واگنی

پنجره فولکس واگنی

انواع درب پنجره فولکس واگنی

پنجره دوجداره فولکس واگنی خود دارای سه نوع می باشد:

پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی با یراق مکانیکی
که عمدتا در پنجره های کوچک استفاده می شود که بحث نوع بازشو و بحث عدم اشغال فضا در محل مطرح می باشد. لازم به ذکر است که به علت وزن پایین شیشه و لنگه در این پنجره باز و بسته شدن با اعمال نیروی فیریکی کامل توسط شخص صورت می پذیرد.
پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی با یراق نیمه اتومات
این یراق در پنجره و درب های متوسط استفاده می شود و نسبت به یراق مکانیکی روانتر بوده است و اعمال نیروی فیزیکی جهت باز و بسته شدن پنجره یا درب کمتر می باشد.

پنجره فولکس واگنی

پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی با یراق فول اتومات
این نوع یراق در اجرای پنجره های فولکس واگنی با ارتفاع و عرض و وزن بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. که عموما شما قادر خواهید بود بیشترین اندازه شیشه ( بهترین ویو ) و کمترین بازشو و تقسیم بندی را در این پنجره مشاهده کنید.
در درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی فول اتومات شما با کمترین فشار فیزکی ممکنه بر روی دستگیره می توانید بزرگترین بازشوها را باز و بسته نمایید بدون هیچگونه محدودیت و یا خطری.
قابل به ذکر است در اجرای پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی می بایست کارشناسی کامل توسط شرکت تولید کننده صورت پذیرد تا بهترین نوع کاربری و اجرا طراحی شده و همچنین مشخص گردد در اجرا می بایست از کدام نوع یراق فولکس واگنی استفاده گردد تا بهترین کاربری حاصل گردد.
شرکت پنجره ماندگار در تولید و اجرای پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی خود از معتبرترین یراق آلات فولکس واگنی از جمله ROTO و GU آلمان استفاده می کند که هرکدام از معتبرترین تولید کنندگان اینگونه یراق آلات هستند.
همچنین این شرکت قادر به مشاوره به مشتریان گرامی جهت تولید و اجرای درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی یا Tilt & Slide می باشد.

پنجره ماندگار
پنجره ماندگار