استاندارد های پنجره دوجداره upvc

بهترین پنجره دوجداره

استاندارد های پنجره دوجداره upvc

در ساخت انواع پنجره دوجداره upvc, استانداردهایی وجود دارد که در هنگام تولید پروفیل, یراق آلات پنجره دوجداره, شیشه دو جداره, کیفیت ساخت, نصب و یا تعویض پنجره دو جداره باید استاندارد های پنجره دوجداره upvc رعایت شوند تا مصرف کنندگان بتوانند در دراز مدت از مزایای پنجره های دوجداره upvc به نحو احسن استفاده نمایند.

پروفیل پنجره دوجداره upvc

از لحاظ کیفی و همچنین از لحاظ قیمت، مهترین نقش در ساخت یک پنجره دوجداره upvc را پروفیل ایفا میکند. هر چقدر یک پروفیل با کیفیت و مرغوب باشد مشکلات آتی پنجره دوجداره هم در با گذشت زمان کمتر می شود. پروفیلهای نامرغوبی که از چین و بعضا از کشور ترکیه وارد می شود متاسفانه قیمت کمتری در بازار دارند و از لحاظ ظاهری یکسان می باشند اما در آینده مشکلات از قبیل تغییر رنگ (زرد یا قهوه ای) پروفیل یو پی وی سی، شکستگی پروفیل و یا حتی تغییر شکل و افتادگی پنجره دوجداره upvc از حالت عادی برای مصرف کنندگان ایجاد می کند.

یراق آلات پنجره دوجداره upvc

یراق آلات پر مصرف در صنعت پنجره دوجداره upvc شامل تک حالته، دو حالته، کشویی و فولکس واگنی می باشد. اگر یراق آلاتی می خواهید که هم از لحاظ کیفی، قیمت و همچنین کارایی در بالاترین سطح باشد، ما یراق دو حالته روتو آلمان را به شما پیشنهاد می کنیم.

شیشه دو جداره پنجره upvc

با توجه به اینکه شیشه دو جداره یک عامل مهم در عایق بندی صدا و بیشترین سطح پنجره را در برگرفته است بنابراین استاندارد بودن شیشه دو جداره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

شیشه دوجداره

مشخصات یک شیشه دو جداره استاندارد

 مهم ترین مشخصه استاندارد بودن شیشه دوجداره گاز آرگون می باشد ابتدا به این دلیل که بهبود دهنده عایق صوتی و حرارتی است دوم اینکه در شیشه رنگی یا رفلکس گاز آرگون اجازه اثرگذاری اکسیژن بر کیفیت رفلکس شیشه را نمی دهد. تزریق سلییکاژن با دستگاهای مخصوص انجام میگیرد. نصب اسپیسر با بوتیل در شیشه های دو جداره عدم استفاده از اسپیسر بوتیل دار باعث عدم درز گیری اولیه و تخلیه هوا همزمان با تزریق گاز آرگون شده وعملا تزریق گاز را بی فایده می کند.مرحله بعد به شستشوی خوب شیشه ها بستگی دارد چرا که در طول ساخت شیشه دو جداره گردوغبار و آلاینده های موجود در کارگاه بر روی شیشه نشسته و تنها بعد از نصب پنجره دوجداره upvc و اقامت ساکنین ایرادهای ساخت شیشه دو جداره مشخص میشود.

کیفیت تولید و ساخت پنجره دوجداره upvc
یک پنجره دوجداره upvc خوب و استاندارد علاوه بر داشتن فاکتور های ذکر شده از لحاظ مواد اولیه و متریال باید در ساخت آن هم تمام نکات ریز و مهم رعایت شود. مجموعه ای اگر یک پروفیل یو پی وی سی فوق العاده با کیفیت و خوب به اضافه بهترین یراق آلات و شیشه هم استفاده کند اما نتواند مونتاژ و تولید با کیفیت داشته باشد نمیتواند یک پنجره دوجداره upvc استاندارد و مرغوب تحویل مصرف کننده دهد. شرکت پنجره ماندگار در کرج با داشتن نیروی مجرب و باتجربه و همچنین ماشین آلات ساخت درب و پنجره دوجداره upvc در این صنعت حرف اول را میزند.

تعویض پنجره

استاندارد های پنجره دوجداره upvc در نصب
در واقع نصب یک پایان خوب برای یک پنجره دوجداره upvc استاندارد می باشد. اما اگر کار تعویض درب و پنجره های قدیمی به دست افراد کارشناس و زبده انجام نپذیرد نه تنها مشکلات پنجره های قدیمی بر طرف نمی شود، بلکه مشکلات جدیدی نیز ممکن است به این موارد اضافه گردد از جمله این مشکلات می توان به لق بودن پنجره ها، نفوذ آب باران و … اشاره کرد.