یراق پنجره دوجداره یو پی وی سی

یراق پنجره دوجداره یو پی وی سی

دستگیره یراق آلات کرج

تاثیر یراق در پنجره دو جداره یو پی وی سی:

یکی از مهمترین و اساسی ترین خواص پنجره های دوجداره یو پی وی سی بحث عایق بودن آن می باشد که باعث جلوگیری از دود و گرد و غبار و سر و صدای بیرون به داخل واحد می گردد. با توجه به مسائل گفته شده این سؤال به وجود می آید که چگونه برای پنجره دوجداره یو پی وی سی یراق آلات خوب پیدا کنیم؟

 

نکات مهم برای انتخاب یراق پنجره دو جداره:

۱- آب بندی کامل پنجره :

در زندگی صنعتی و شهری امروزه یکی از مهمترین مسائل جلوگیری از گرد و غبار و هوای آلوده به داخل واحدهای ساختمانی است که بسیار مورد توجه است.

اگر یراق تولید شده براساس استاندارد های موجود نباشد عملیات فیتینگ میان لاستیک آبندی و پروفیل به درستی صورت نمی پذیرد و در نتیجه پنجره تولید شده انتظارات این بحث را به درستی برآورده نمی سازد.

۲- تحمل و مهار وزن لنگه بازشو و شیشه و سایر ملزومات:

از آنجایی که هر پنجره یو پی وی سی با درخواست مهندسان، معماران و مشتریان در ابعاد واندازه های گوناگون ساخته میشود، قطعاً اندازه بازشو ها در پنجره ها یکسان نیستند و به همین علت وزن هر لنگه بازشو با توجه به مصرف و نوع پروفیل و شیشه دوجداره آن متفاوت است و به همین علت می بایست یراق مناسبی برای هر پنجره انتخاب شود که بتواند وزن وارده را تحمل کند و در مدت زمان باعث افت لنگه پنجره دوجداره نشود. این مسئله می تواند سبب خارج شدن لنگه از رگلاژ گردد که باعث بوجود آمدن مشکلات فراوان در باز و بسته کردن پنجره دوجداره upvc می گردد.

فروش نصب دستگیره ضد سرقت

متأسفانه امروزه به شدت این مسئـله دیده می شود که برای پایین آوردن قیمت یک پنجره از یراق های نامناسب استفاده می شود و این در حالی است که در پنجره دوجداره یو پی وی سی با تغییر ارتفاع و عرض بازشو مکانیزم یراق نیز به خاطر تحمل وزن تغییر می کند، اما عمدتاً به خاطر پایین نگه داشتن قیمت پنجره به این مسئله توجه زیادی نمی شود.

یراق الات

۳-مقاومت یراق در برابر هرگونه آب و هوا و خوردگی:

با توجه به متنوع بودن آب و هوای منطقه کشور ما و همچنین وجود سرما و گرما، رطوبت و بارندگی می بایست یراق انتخابی در برابر مسائل یاد شده مقاوم باشد تا باعث خوردگی یراق و یا درگیری بین قطعات یراق در پنجره  دوجداره یو پی وی سی در مدت زمان نگردد.

دستگیره پنجره ضد سرقت

۴-روان بودن و کاربری آسان:

قاعدتاً می بایست یراق پنجره به گونه ای عمل کند که باز و بسته شدن پنجره به نرمی و آسانی با کمترین فشار فیزیکی ممکن به دستگیره صورت پذیرد تا انسان بتواند به راحتی از نوع باشوهای پنجره upvc استفاده نماید.

انواع در و پنجره های دوجداره ضدسرقت

۵- ایمنی و ضدسرقت بودن پنجره دوجداره یو پی وی سی:

بحث ایمنی و ضدسرقت بودن در تمام انتخابات انسان نقش به سزایی دارد همانطور که شما در خرید ماشین ، منزل و… به این مسئله توجه خاصی دارید. یراق مورد استفاده در پنجره دوجداره upvc باید به گونه ای طراحی شود که ورود افراد از بیرون به داخل را غیرممکن سازد که این امر به وسیله طراحی و هندسه های خاص در مکانیزم یراق پنجره صورت می پذیرد.

برای مثال وجود پلیت ها و قفلهای قارچی باعث درگیری قفلها در یکدیگر شده و هیچ شخصی حتی با دیلم و وسایل دیگر از بیرون قادر به باز کردن پنجره نمی باشد.

شیشه های نشکن و ضد سرقت

یراق های کاربردی در شرکت پنجره ماندگار:

روتو آلمان(ROTO)

جیو(GU)

آکادو ترکیه(ACCADO)

اندو(ENDOW)

وی اچ اس(VHS)

وین هاوس ترکیه(WINHOUSE)

پنجره ماندگار
پنجره ماندگار