گالوانیزه پنجره یو پی وی سی

گالوانیزه پنجره یو پی وی سی

گالوانیزه پنجره دوجداره

گالوانیزه تقویت شده در حالیکه جز ویژگی های ظاهری پنجره یو پی وی  سی نمی باشد اما یکی از اصلی ترین قطعات تشکیل دهنده درب و پنجره دوجداره محسوب و موجب بالا رفتن مقاومت و استحکام پروفیل درب و پنجره دوجداره می شود. همچنین درسیستم پنجره UPVC، گالوانیزه تقویت شده شکل پروفیل یو پی وی سی در مدت زمان طولانی را حفظ کرده و این اطمینان را به شما می دهد که موجب دوام رگلاژ درب و پنجره و جلوگیری از افتادگی آن خواهد شد.

 

خط تولید گالوانیزه تقویت شده پنجره یو پی وی سی

ضخامت گالوانیزه تقویت شده متناسب با شرایط درب و پنجره دوجداره انتخاب می شود. بطور مثال گالوانیزه با ضخامت نامناسب در ساختمان های مرتفع موجب عدم استحکام درب و پنجره یو پی وی سی دربرابر فشار و بالطبع شکست پنجره، دفرمه شدن پروفیل، نفوذ آب و نشست لنگه های بازشو پنجره خواهد شد. بنابراین ضخامت گالوانیزه تقویت شده مصرفی باید بدرستی انتخاب شود که در آینده گالوانیزه تغییر شکل یافته باعث تغییر باید ۱٫۲ میلمیتر باشد. همچنین در پروفیل های بازشو پنجره یا درب UPVC، گالوانیزه باید بصورت یکپارچه استفاده شود و در فواصل ۳۰ تا ۴۰ سانتیمتری به پروفیل یو پی وی سی پیچ شود.

گالوانیزه پنجره دوجداره

کیفت گالوانیزه پنجره یو پی وی سی

در کل می توان گفت که وجود گالوانیزه در درب و پنجره UPVC امری حیاتی می باشد و باید با ضخامت مناسب در محصول جایگذاری شود. متاسفانه دیده شده که برخی از کارخانجات در پنجره های خود از گالوانیزه استفاده نمیکنند و فقط در نقاطی که کانکتور و یا پیچ لولا بسته می شود، استفاده می کنند. در حالیکه درتمام قسمتها به جز در چند سانتی متری گوشه باید استفاده شود و بالطبع از تسمه تقویت لولا که در یکی از حفره های پروفیل upvcجایگذاری می شود و موجب دوام و ایستادگی لولا و جلوگیری از افتادگی لنگه پنجره می شود نیز باید استفاده شود. (جهت تست این کار از آهنربا می توان استفاده کرد.)

پنجره ماندگار
پنجره ماندگار