پنجره دوجداره آکاردئونی

پنجره 3جداره در کرج

پنجره دوجداره آکاردئونی ( Fold & Slide )

پنجره دوجداره اکاردئون

 یکی از انواع پنجره های دوجداره ، پنجره دوجداره آکاردئونی (Fold & Slide) است که در هنگام بازدید بسیار جلب نظر می کند و کارکرد آن بسیار برای عموم جالب است.

خصوصیات پنجره دوجداره آکاردئونی

پنجره دوجداره آکاردیونی همانند پنجره دوجداره فولکس واگن (Tilt & Slide) از نوع پنجره های دوجداره با یراق خاص محسوب می شود که در مقالات گذشته به تشریح و چگونگی کارکرد پنجره فولکس واگن پرداختیم و حال قصد داریم در این مقاله شما را با پنجره دوجداره با یراق آکاردئونی در سیستهمای یو پی وی سی آشنا کنیم. در مقام قضاوت می بایست گفت پنجره دوجداره آکاردئونی نسبت به پنجره فولکس واگنی  دارای پیچیدگی های خاص بیشتری می باشد، چه در هنگام تولید و چه در هنگام نصب و اجرا و همچنین نوع کاربری و فواید این دو نوع پنجره دوجداره در ساختار ( جدا از بحث کنترل انرژی و کاهش صدا ) با هم کاملا متفاوت است.

کاربرد پنجره دوجداره با یراق آکاردئونی:

پنجره دوجداره آکاردئونی عموما در مکانهایی با عرض بسیار زیاد استفاده می شوند که می تواند در اجرا بسیار بیشتر از پنجره فولکس واگنی باشد و جالب ترین مسئله در زمان وجود این پنجره این است که در هنگام نیاز شما می توانید کل پنجره و قسمتهای میانی ( اعم از پروفیل بازشو و یراق آلات و شیشه دوجداره ) را به سمت کناره ها هدایت کنید و این در حالی است که در مقابل دید شما فضای پشت پنجره به طور کامل قابل رویت می باشد و هیچ قسمتی از پنجره در دید شما نخواهد بود.

پنجره 3جداره در کرج

پنجره دوجداره آکاردئونی می تواند در خانه های ویلایی بسیار مفید باشد و جاذبه خاصی را به محل اجرای خود بدهد. همچنین این نوع پنجره می تواند در فصل زمستان فضای داخلی را کاملا ایزوله کند و در فصول دیگر در صورت باز کردن بازشو ها فضایی با دید کامل را در محل ایجاد کند.

با توجه به تنوع در معماری و سلایق در ایجاد دکوراسیون می تواند ارتفاع و عرض محل استقرار این گونه پنجره دوجداره متفاوت باشد که در نتیجه نوع تقسیم بندی و قطعات استفاده شده در پنجره با توجه به استانداردها متغییر می شود. بسیار حائز اهمیت است که در صورت درخواست برای اجرا و استفاده از پنجره آکاردونی از مشاوره کامل تولید کننده و نظرات کارشناسی آنها استفاده کنید تا بهترین نوع طراحی چه از نظر کاربردی و چه از نظر زیبایی و ایمنی برای شما صورت پذیرد. همچنین استفاده از نوع یراق مصرفی و پروفیل یو پی وی سی پنجره دوجداره و نحوه تولید صحیح و اجرای آن بسیار حائز اهمیت است و در صورت رعایت نشدن هر کدام از آنها می تواند عدم رضایتمندی شما را در آینده به وجود آورد. همچنین این شرکت در تولید پنجره دوجداره آکاردیونی خود از معتبرترین یراق آلات روز دنیا از جمله یراق روتو (ROTO) آلمان استفاده می کند.

پنجره ماندگار
پنجره ماندگار